Filmiiddee

in #estonia4 years ago

sõhj

sõjaaegne periood , supply auto, 2 venda hämavad välja alati, et ei tuleks sisegrupeeringuid ja kodusõda blabla, tatar, mets, uus pask,

uus sõda tulebki siis kui tekib selgus leeride osas, et kes mida tahab

ühed tahavad ühte ja teised teist ja kui see kõik välja selgitatakse, siis on teada kelle vastu sõdida

Kuramus küll käib jant ikka. Ma ei ole napisõnaline ropusõnavara rakendaja, vaid kirglik väljendaja, nii et ma lasen ka välja väheke endast, reageeringu tagajärjel tekkinud ahastusele. Kui kasutan roppu sõnavara, siis seda tugevama emotsioonina ma saan end väljendada.
Eks ma usun, et iga inimene teab mida tähendab millegi kuritarvitamine. Sõnavõtt ei aita väga, aga teen seda juba enda heaolu nimel. See mis täna on veel ebaseaduslik ei tähenda, et see trend jääks seisma. Aeg teeb oma töö ja kõik on juba juhtunud, lihtsalt praegune otsustajate punt pole jõudnud ajale järele.
Selle vastu ei saa midagi väga teha, et noored leiavad ikkagi oma võimalused, et salaja kuritarvitada kanepit, või ükstapuha mida teist, et seltskonnas oma koht leida, ma samuti ei poolda ühegi aine kuritarvitamist, aga sellest ei käigi jutt, seda juba tehakse, see on reaalsus... aga et tuua see vabanduseks, et kanep legaliseerida ja luua seadusemäärad, et kuritarvitamine väheneks ja saaksid teatud sihtgrupid võimaluse näidata, et see võib olla panustav kui kahjustav.
Ega neid kuritarvitajaid ühiskond ei salli juba seoses alkoholi või narkootikumitega loomulikult, aga ega see kanepi legaliseerimine muuda seda, et alaealised saavad karistatud samamoodi nagu alkoholi ja sigarettide tarvitamisega.
Polegi väga midagi kobiseda mul siin, sest ma tean, et kanep juba on legaalne, lihtsalt me jõuame ajale järele. Kui tulevad uued inimesed.
Kaua see jantimine käib selle üle. Kanep ei ole ka gateway drug, sest selleks on inimene ise ja seltskonnad kus ta liigub mõjutavad. Sa võid kuritarvitada absoluutselt kõike.
Mina ei pea ennast inimeseks kes kanepit tahaks pidutsemiseks. Ma olen teadlik, et kanepiga on väga paljud inimesed saanud mitte ainult terveks füüsiliselt, vaid vaimselt. Kuid ometi räägitakse ainult lugusid sellest kuidas see süvendab psühhoosi ja depressiooni ning inimesed tahavad enesetappe teha... jällegi aetakse kanepi peale see.
On asjateadmatus, kogemuste puudumine või siis vastupidi halbade kogemuste / ka hirmutamistega tulenenud kogemused. Ei ole mõtet rääkida kui ise oma kogemusest ei tea ja kui see oli halb kogemus, siis kahju lihtsalt, et nii läks, aga see ei pea kõigil nii olema.
Ma ei tea miks ma nüüd selle lause siia vahele viskan... vb sest mul on hea tuju ja kõht täis, aga tulnukaid kui keegi näeb arvatakse ka kohe, et süüdi on kanep. Vähemalt vihje on sinna suunda... mis näitab, et ühiskonnas on normaalne seostada seda kanepiga. Analüüs kui selline näitab, et arvatakse kohe eos, et inimesed tõmbavad ennast ainest segaseks. See on juba eos selline tempel-arvamus. Jah, oot kus ma jäingi siin... istun siin diivanil, hea muusika käib. Kuulan Enyat youtubest praegu... reklaame viskab vahele... õnneks saab alati maksta raha, et reklaame ei tuleks ette. Keegi lihtsalt võttis midagi mida kõik kasutavad (youtube) ja maksustas selle ära. Valitsus võib maksustada igatepidi ära legaalse kanepi, kui selles on asi... ja miks siis ei ole.
Kõigile ei sobigi kanep, seda ma ütlen. Lihtsalt väga palju on inimesi kellele sobib ja võimalus võiks olemas olla. Kurat mida ma oskan öelda, no täiesti tsirkus käib samal ajal kui kanepilõhn mööda eestimaakubermangu õhus liigub nii või teisiti iga inimese kodusest korstnast.
Kogu see EI / JA vaidlemiste pask võiks lõppeda, luua sätestatud tingimused ja võimalused ja eksperimenteerida range valve all, ühesõnaga probleem pole kanepis vaid puudulikus töös ja ettevõtmise tahte puudumises.
Tõesti hea ütlus, et kui see kellel on haamer, sellele tundub tõesti kõik naelana. Lihtsalt haamer ei ole rahva käes praegu.
Kui Hernan Cortes kui asteekid mätta lõi, siis seegi oli kogemata... põhjuseks halvad läbirääkimised rahvaga. Tundub, et praegu ka valitsus ei räägi samas keeles mis rahvas. On lahkhelid, aga miks nii tulihingeliselt vähemustel on õigus öelda rahva eest kuidas asjad olema peavad. See on võimutsemine.
Ma võin vabalt oma tervise panti panna kui mulle antakse võimalus, et saan legaalselt kanepit tarvitada. Ma võtan enda näiteks, et kas ma lähen peast segi ja tahan ennast ära tappa? Ma juba olen ilma selletagi peast segi... usun siiralt, et kanep aitab mind ja väidetavalt ka aitab trenni teha, koristada, head tuju hoida, rahuneda ja valude vastu.
Hästi inimlikult öeldes lihtsalt valitsusel on hirm kaotada kontrolli, aga kõike saab reguleerida. See tooks palju töökohti ja rahagi, aga ilmselt mitte valitsusele, aga selleks on juba maksud.
Probleem kui selline on juba aktuaalne, aga milleks siis anda võimalus ja näha vaeva, kasvõi eksperimenteerida aastakese. Tehke hästi karmid seadused kasvõi esialgu, tehke üks "kohvik" kus saab seltskonnaga käia legaalselt teatud vanusele alates ja vaatame mis saab. Olen ka huvitatud. Kätt ette ei paneks.
Ja miks peakski.
Ma kirjutasin selle enda jaoks, et mul kergem hakkaks. Mind reaalselt ei huvitagi tegelikult see, mul puudub energia võidelda ka, aga lihtsalt jaburus käib ja nii see minu arvamus on.
Lõpetuseks ütleksingi, et probleem mida tõstatati on praegu aktuaalne ja kõik salamisi kasutavad kanepit (arvamus), aga kui see juba on reaalne, siis mis kaotada kui eksperimenteerida legalisatsiooni ja panna ametnikud tööle, et seda võimalikult sujuvalt kõike läbi teha, reguleeritult ja rangelt. Mina ei usu argumenti, et legaliseerimine asja hullemaks muudab. Lihtsalt võibolla alguses tõesti eksperimendi käigus kohtavad normaalsed tööst väsinud inimesed linna peal suuri täisealisi mehi kõlistamas naeru mingite mõtetute asjade peale, mis teistele ei tähenda midagi, aga nende jaoks on kogu nende elust tulenenud head emotsioonid mis on peidetud maskide taha selles maailmas.
Inimene teab ikka oma väärtust ja teiste eest raske rääkida. Mida minu arvamus ikka aitab, kui just endal kergem, et ei pea enam maski ees hoidma.
Raisk. Kuradi hea.
Head tuju soovides,
Murevaba kodanik.

5G

Ütlen käsi südamel, et mugavus ei saa tulla tervise arvelt. Kui ülejäänud rahvas arvab, et meie vähemus oleme täiesti peast soojaks läinud sellega, siis aeg näitab teistmoodi, lihtsalt see on koht kus ma ei soovi tagant järele öelda, et ma ju ütlesin nii. Minul ja paljudel teistelgi on tõesti seletamatult tervis läinud kummaliseks juba kevadest kui tehti väidetavalt salamisi juba võrguteste. Selline nõrkus ja meeleoluärevused. Loomulikult võib põhjusteks lugeda kõike muud, aga mina tunnetan, et see on tulenenud kiirgusest mida on täiesti ülearu palju. Jah, tundub nagu paranoia ja õudusfilmistsenaarium, aga olen hetkes teinud vähemalt omaltpoolt häält ja tõesti, aeg näitab ise. Teadust selles valdkonnas ei usalda, nii nagu ka narkoos lihtsalt teeb inimese hingeolemusega midagi hävitab ka see kiirgus meie hingeolemust. Teadus seda ei näe, teadus on selles valdkonnas pimedusega löödud. Ma ei usalda selles ainuüksi teadust, usaldan rohkem ennast. Olen 5G vastu, täielikult. Räägin enda eest ja tean oma seisukoha väärtust. Lubatud on naerda, aga see näitab juba teiste inimeste parastamisevajadust teha nalja sellistel teemadel mida loetakse järgmiseks suurimaks eksperimendiks inimkonna tervise arvelt. Olgu, ma saan uurida kuidas kiirgust alandada vähemalt enda kodus, aga ma tõesti tahaksin, et paljud teised inimesed näeksid, et see 5G ei ole mitte ainuüksi lõpp, vaid millegi kohutavama algus, kõigest üks samm. Luuakse platvorm, aga platvormi peale on võimalik laadida juba programme ja see tulevik kui sünteetiline maailm läheb käest väga ära, loodus ei kannata välja, bioloogiline keha ei vea välja... vaikselt, tasa ja targu me nõrgeneme. Aga ei oska ise veel positiivses võtmes rääkida lihtsalt, olgu jah, nett on hea kiire... jess noh. Käige metsas, seal saate parima ühenduse. Suhelge sõpradega reaalis. Tean omast käest kuidas välja minnes kõik istuvad alati nutitelefonite ekraanides nägupidi, nii üksildane, aga mina olen see vaimuhaige.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66367.17
ETH 3007.58
USDT 1.00
SBD 3.71