Korku Evi Maceramız #TR (korkudan ağladı) EDREMİT

in #fear6 years ago


Günlerden bu gün korku

bir akşam üstü hakan abi bizi aradı ve toplanıp bişeyler yapmamızı söyledi.

herkes bişeyler söyledi sinema gitmek okey oynamak bilardo vs şeyler fikjirler çıktı
fakat hepimiz farklı bişey istiyorduk. ve hakan abiden korku evine daha önce gittiğini ve çok korkutuğunu söyledi.

hepimiz bi geri çekildik ama fikri çokj dikkatimizi çekmişti ne olacağını merak ediyorduk. ben istemedi tabi girmedim zaten

ve gittik. asıl macera daha yeni başlıyordu

ben kamera odasına geçtim ve orda çalışanlara adem diye bir arkdaşı korkutmalarını istemiştim

çünkü o arkdaş ben korkmam şöyle böyle diyip kendini övüyordu.

oyun başlamıştı ufaktan ufaktan herkes korkuyodu 

1.bölümü kolaylıkla geçtiler.

sıra 2.bölüme geldiğinde biri tabutun içinbde yatması gerekiyordu ve orda çalışanlar adem yatsın dediler adem korkarak yatmaya başladı. diğer arkadaşlar 3.bölüme geçtiler zifiri karanlık ve korku sesleri olan tabutlu odada adem yalnız kalmıştı. bütün çalışanlar ademin üstüne gitmişlti. adem bağıra bağıra dayanamayıp ağlamaya başladı ben ise çok eğleniyordum ademin korkmasından oyun bittiğinde ademe bu işler kendini överek olmuyoır dediğimde haklısın demişti. 


ve güzel bir anımız oldu


eğer beğendiyseniz upvote yapmayı unutmayın

yorumlarınız bekliyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65955.88
ETH 3055.54
USDT 1.00
SBD 3.69