MAGI? | A NORWEGIAN SHORT STORY | The Wise

in #fiction6 years ago (edited)

Well, here we are. Hello steemians/readers of this shorttext. I'd like to say that I'll post a translated version some time tomorrow. Maby even today. Idk, well just have to see.

But enjoy the read the ones of you that can read it. And pleas comment if you could, I`d like to know your thoughts.


Jaja, alle kan ikke vinne. Alle kan ikke finne ut hva som er hemmeligheten. Alle kan ikke være magiske. Det er egentlig helt umulig å være magisk, men tenk på det da. Være magisk må jo være kult, men er det ikke masse regler å følge da? Jeg har hørt at de som er magiske har kun et sett med krefter, og at de ikke kan bruke andre krefter? Men hva slags krefter ville dette vært da? For å være helt ærlig ville jeg trodd at magi finnes. Men jeg vet ikke.. jeg tenker ikke på magi som i fantasi eller tryllekunster, men som i hverdagslige ting. Mamma er magisk for eksempelt, hun kan jo få alt rotet på rommet mitt til å forsvinne på under fem minutter. Det er hva jeg ville kalt magi.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60793.50
ETH 2910.51
USDT 1.00
SBD 3.59