#2 Balak - Bisaya Poetry : "Sa imong hulagway"

in #filipino-poetry6 years ago (edited)

"Sa imong hulagway"


Sa katapusan nakita nako ang imong hulagway
nagsandig sa imong silingan ug nagmalipayon
sa mikalit ako nasakitan, kung nganong
dali ra nimo ang tanan

Gihigugma kita, gimahal pag ayo pero
nganung gipasakitan man ko?
pwes ayaw kabalaka nako
tungod kay maayo ra ako,
ug mag malipayon ka sa iya,
malipayon usab ako.

Ang labing mangitngit nga mga adlaw
kung wala ka, ang kalibutan walay kolor,
kung dili ka makita, mga adlaw sa kamingaw
nga wala ako kanimo ug ang kasakit sa dughan
maghout og magkuyog mo

Usahay ako naghunahuna wala ko masayod
nga masakitan pakog usab, susama kini sa buak ug bungkag
nga botelya, diin dili na mabalik pag usab

Sa dihang ikaw nagsaad kanako nga ikaw mag-usab
ayaw kalimti ang mga butang imong gibuhat
apan ang akong kasingkasing nahadlok nga mutuo
binuangan ug gub-on unya nimo
naglaom kong mabalik ang tanan nimo mga saad
mga saad nga imong gihuptan
tungod kay ang akong kasingkasing
sa imo gayud na anad….


Naway nagustuhan niyo ang aking gawang tula. Subaybayan pa ang mga kapanapanabik na mga gawa na dito lang sa steemit mailalathala. Maraming Salamat!

Previous Bisaya Poetry


Image Taken from Unsplash

New-Animation-1.gif

Follow-Me-(Looped).gif

themanualbot.jpg

follow_themanualbot.gif

Sort:  

As a pure bisaya, it is such a wonderful piece of artwork.

@themanualbot true love ay magparaya sa kanyang minamahal and true love can wait. Tumpak ka don,saktong sakto sa mga tao nga nagmamahal nang lubosan.

Napapadalas ang dalaw mo dito ah hahaha. True love waits nga @steemtoni22

Hahahahaa walabg magawa sah buhay eh! @themanualbot

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94