SONBAHARA YAKIŞAN 5 FİLM

in #film6 years ago (edited)

56e123266348347a87d4c0fe51e50e86.jpg

Source

Bir filmde ne kadar kullanılırsa filmi o kadar estetik kılan sonbahar detayı, izleyici için de en güzel sahneleri daha kusursuz hale getiriyor.
İzlemekten çok keyif aldığım ve sonbahara yakıştığını düşündüğüm filmleri biraz toparladım. Seçtiğim filmlerin hepsi konu ve anlatım itibariyle ilginç olan, kesinlikle izlenmesi gereken filmler.

1)LES AMOURS IMAGINAIRES

heartbeats-les-amours-imaginaires-21.png

Source

“Chokri” ismimi seçmemdeki sebebin bu filmdeki bir oyuncu olduğundan önceki yazımda bahsetmiştim. Xavier Dolan’ın açık ara en iyi filmlerinden biri olan Les Amours Imaginaires, iki arkadaşın aynı kişiye aşık olmasıyla gelişen durumları anlatıyor. Sonbahar renklerinin büyük bir ustalıkla kullanıldığı bu film, içerisinde sadece aşkı değil; hüznü, arkadaşlığı ve çaresizliği barındırıyor. O kadar bizden ki! Aşık olduğumuzda yaptığımız saçmalıkları filmde net bir şekilde görebiliyoruz. Herkesin kendinden bir şey bulabileceği, arkadaşlık ve aşk hakkında düşündüren bir film.
Renkler, çekim açıları, oyunculuklar, kostümler, müzikler hepsi şahane. İzleyelim, izlettirelim efendim.

2)GARDEN STATE


Source

Natalie Portman ve Zach Braff’ın rol aldığı film estetik anlamda dikkat çeken filmlerim arasında. Her şey fazlasıyla uyumlu, renkler fazlasıyla güzel… İzlemeye gerçekten doyamadığım bir filmdi. Bildiğim kadarıyla Bağımsız Ruh En İyi İlk Film Ödülü’nün sahibi ve Sundance Film Festivali’nin resmi seçimi olmuş. Güzel vakit geçirtecek bir sonbahar filmi…

3)WHEN HARRY MET SALLY

h-harrysally-optimised.jpg

Source

Sıcak, samimi bir romantik komedi olan When Harry Met Sally sonbahara en çok yakışan filmlerden... Sonbahar renklerinin yoğun işlendiği bu eğlenceli film, Harry ve Sally’nin tanıştıktan sonra sürekli kesişen hayatlarını anlatıyor. Hiçbir şeyini beğenmeseniz de – ki bu çok çok düşük bir ihtimal- Meg Ryan ve Billy Crystal diye iki gerçek var ve kesinlikle izlettiriyor.

4)ANNIE HALL


annie_hall_main.jpg

Source

Woody Allen’ın en beğenilen filmlerinden biri olan Annie Hall de sonbaharda geçen, bol diyaloglu bir film. Woody Allen sevenlerdenseniz bu filmini beğeneceğinizi düşünüyorum.

5)SAFETY NOT GUARANTEED


safety4-950x533.jpg

Source

“Kesinlikle izlemelisiniz!” dediğim bir başka film de Safety Not Guaranteed. Filmin her karakteri çok keyifli… Kendi konusu dışında, asıl konuyla kesişen bir yan anlatıya da sahip. Yani, başrolümüz iki tane ama dört tane gibi ☺ Sonbahara bürünmüş doğanın, rüzgarın, soğuk rüzgarın her sahnede olduğu izlenmesi gereken bir film. Oyuncuların mimikleri muhteşem, senaryo çok güzel ve farklı, filmin sonu da beni tatmin etmişti. Bağımsız Ruh En İyi İlk Senaryo, ALMA En İyi Kadın Film Oyuncusu, Gen Hollywood En İyi Çıkış Yapan Kadın Oyuncu ödüllerine sahip filmde rol alan isimler ; Aubrey Plaza, Mark Duplass, Jake Johnson ve Karan Soni.

Hazır sonbahardayız hadi alın kahvenizi, girin battaniyenizin altına sonbaharın en güzel günlerini kendinize vakit ayırarak geçirin! ☺

Sort:  

Yıllardır hemen hemen tüm kaliteli yapımları izleyen biri olarak baktım ki listedeki hiçbir filmi izlememişim. Seçimlerinizi çok ilginç bulmama rağmen konuları itibariyle beğendim.
Gerçi sonbahar filmi denince bana ilk çağrışım Charlize Theron'un filmi Sweet Nowember olmuştur....

Teşekkürler, bunlar benim izleyip zevk aldığım filmlerdi umarım bir gün siz de izler ve keyif alırsınız. Sweet November artık ilk akla gelen olduğu için onu biraz geride tutmak istedim açıkçası ama doğru diyorsunuz, sonbahar filmi denilince olmazsa olmazlar arasında :)

İzlediğim zaman güncel olan bir postunuzun altına yorum atacağım. Teşşeküürler...

Tabii, rica ederim :)

Sağ olasın

Rica ederim :)

ÇOK GÜZEL FİLMLER vurdulu kırdılı bişeyler var mı rocky mocky

Haha ben pek vurdu kırdı izlemiyorum ama Old Boy önerebilirim. Biraz izlemesi zor olsa da güzel filmdir :)

AAA HİÇ DUYMADIM HEMEN İZLİYİM TEŞEKKÜRLER ÇOKRİ OLDEBOİ İYİ GİBİ

güzel liste, bakarıs bir aralar. beyendim. isimlerini de kayd etdik)

Teşekkürler :)

ben teşekkür ederim))

LES AMOURS IMAGINAIRES harikadır.. Ayrıca Dolan'ın renk kullanımı da çok güzeldir. Boyalarla olan muhteşem sevişme sahnesi hala aklımdadır. Ne muntazam bir renk kulanımı!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69450.75
ETH 3678.92
USDT 1.00
SBD 3.81