Կրքի անատոմիա (Grey's Anatomy, 2005-2019)

in #film5 years ago

Երկար ժամանակ ես չէի կարողանում որոշել այս շարքը դիտել: Ես չգիտեմ, թե ինչն է ինձ ավելի վախեցնում, սեզոնների քանակը կամ սերիալների տեսակը, բայց դեռ նստեցի:

Anatomy1.jpg
IMG

Առաջին սեզոններից ինձ չեն ցրելու, ես դիտել եմ դրանք մոտ մեկ տարի առաջ, միայն հիշում եմ, որ ես նրանց դիտել եմ անբաժան և «մեկը մյուսի հետևից» ռեժիմով: Ես մի բան կասեմ, որ յուրաքանչյուր մրցաշրջան ձեզ չի ձանձրանա: Խարիզմատիկ բժիշկներ, հիվանդներ, հենց իրենք են, այնքան հետաքրքիր է, որ սիրված իմ դոկտոր Հաուսը պայթեցվեց այս շարքի ֆոնի վրա: Նաև չի անհանգստացնում, որ իր դրամայի ֆոնին սերիալն ավելի իրական, աշխույժ է թվում: Չկան հնարքներ, որոնք իրականությանը ավելի ու ավելի մոտ են, քան վերը նշված բժիշկ Հաուսում, որում շարքի համար նախատեսված է միայն մեկ բժշկական դեպք: Ամեն ինչ ավելի աշխույժ է, հատկապես ուրախալի է, թե որքանով են հավանական բոլոր վնասվածքները, վնասվածքները և այլն:

Այս պահին դիտում եմ սերիայի սեզոնը և իսկապես հասկանում եմ, որ մրցաշրջանի ընթացքում սերիան ինձ մի փոքր անհանգստացրեց: Ամենևին էլ չէ: Ես անհամբերությամբ սպասում եմ յուրաքանչյուր դրվագի և երբևէ չեմ հիասթափվել բովանդակությունից: Այս պահին դերասանների մոտ մնացել է սկզբնական դերասանական կազմից, բայց ես այս ստեղծագործության համառ երկրպագուն, նույնիսկ չէի նկատում, որ ինչ-որ մեկը բացակայում է: Կենսաթոշակային հերոսների կոմպակտ փոխարինումները ոչ պակաս վառ կերպարներով: Ես սովոր չէի պտտվել սերիայի շուրջը, բայց ժամանակներ կային, երբ ես սողում էի մի դրվագ: Կամ ծիծաղեց խենթի պես մի բանի վրա:

Որակը: Սրա հետ ես կապում եմ այս շարքին: Թող մեկը չհամաձայնի, բայց այստեղ այն ամենը, ինչը պետք է լավ սյուժեն համատեղի, համակցված է: Չկա մի գլխավոր հերոս, որի շուրջ աշխարհը պտտվում է, այստեղ յուրաքանչյուրը յուրովի է կարևոր, անցկացվում են մի քանի սյուժեներ, և ամեն ինչի գումարածն այն է, որ ամեն ինչ սերտ փոխկապակցված է և չկան անհասկանալի հատվածներ: Ես այս շարքը իսկապես համարում եմ որակյալ և պատրաստի արտադրանք, լավագույն բժշկական շարքը, չնայած ես և դեղամիջոցը իրար ծանոթ չենք: Նոր սերիայի յուրաքանչյուր րոպեն մեկ ես ապրում եմ այն ​​մարդկանց կյանքը, ովքեր իրենց դերերը կատարում են էկրանի մյուս կողմում:

Sort:  

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @panza.


You just planted 0.09 tree(s)!


Thanks to @panza

We have planted already
7148.48 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 24709.79
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94