Չկան սահմաններ (Limitless, 2011)

in #film5 years ago

Անհրաժեշտությունը, անշուշտ, գնալ կինոթատրոն «Մթության տարածքի վրա» անմիջապես հայտնվեց, երբ ես նայեցի նրա համար: Տպավորվել գաղափարը, ինքնատիպ, հետաքրքիր եւ կարծես թե շատ տեղ ունի ստեղծագործ գաղափարների թռիչքի համար: Հոլիվուդի լավագույն աստղերը, ինչպիսիք են Բրեդլի Կուպերը եւ Ռոբերտ Դե Նիրոն, նկարահանելով եւ, իհարկե, երաժշտություն:

Limitless1.jpg
IMG

Եվ այսպես սկսվեց նիստը: Առաջին րոպեները ես եղել եմ մեծ, հետաքրքիր գիտական ​​ֆիլմերի ֆիլմի ակնկալիքով: Անհեթեթ գրող, որից սիրելի աղջիկը հեռացավ, ամբողջովին սայթաքեց դեպի անդունդը: Բայց այստեղ հրաշք է: Յուրաքանչյուր ոք պետք է երազի այս մասին, եւ համոզված եմ, որ բոլորն էլ նախանձում էին հիմնական գծերը, երբ տեսնում էինք նկարը: Պատրաստեց հողամասը, կարծում եմ, դա իմաստ չունի: Բայց պարտվողի վերափոխումը հաջողված մարդուն միշտ ուրախացնում է աչքին ցանկացած ֆիլմում, սա հեռուստադիտողի մի տեսակ կաշառք է, նայում, ասում են, նախանձում, պատկերացրեք ինքդ քեզ, կզարթնեք շերտը, երբեք նման հաբ չես տեսնի, դու տնօրեն Նիլ Բերգերի բնույթը չեք: Ի դեպ, Նիլ Բերգերի մասին: Նրա նկարը շատ ավելի ուժեղ է, ավելի ռոմանտիկ եւ խորհրդավոր: «Մթության դաշտը» իր բոլոր գունագեղ եւ սկզբունքային հետաքրքիր գաղափարներով, անկասկած, կորցնում է ոչ Կոպեր կամ Դե Նիրոն:

Limitless2.jpg
IMG

Եվ այսպես, շոուի մեկնարկից անցել է կես ժամ, եւ ինձ համար տարօրինակ զգացողություն է զգացվում, լարվածության եւ ինտրիգի պակասը տհաճ է ինձ: Սյուժեն կաղ է, պատկերը միաձուլվում է, նշանակությունը անհետանում է: Պարբերաբար տառապող տեսակը (հաբի կողմնակի ազդեցությունների պատճառով) բավականին ցրված էր արդեն ֆիլմի կեսին, եւ որտեղ նա խմում էր արյան լողավազանից անձամբ երկու զգացմունքներով անհավատություն: Այստեղ ես չեմ հավատում, որ արյան մի քանի ոսկորների մեջ հրաշքի հաբի բավականաչափ դոզան է եղել: Սակայն հիմնական թերությունն այն է, որ հստակ սահմանված հակառակորդի հերոսի բացակայությունը: Ճիշտն ասած, երբ ես նայեցի հոլովակին, ես կարծում էի, որ պայքարը կգնա «Կոպեր ընդդեմ Դե Նիրոյում», բայց, ընդհակառակը, ինձ բացատրում է, իհարկե, փողոցային մանր բանդյուգանը, ֆանտաստիկ ֆիզիկական, հեռու հիմար ֆիլմում իր հետքի հետախուզության բացակայության պատճառով:

Եվ վերջնական տեսարանը, որը դադարեցրել է այս մարդուն եւ նրա հետնորդին ապամոնտաժելը, չի նկարում այս նկարի վերջին վայրում: Անկախ նրանից, թե դա ֆիլմի գլխավոր խնդիրն է, այն կողմնակի ազդեցությունները, որոնք առաջացրել են ոչ միայն հերոսը, այլեւ այն մարդիկ, ովքեր փորձել են հրաշքի հաբը կամ այս ապրանքի գյուտարար փնտրել, որպեսզի գոյատեւեն եւ հրաժարվեն ճակատագրի վտանգավոր նվերը, ինձ թվում է, շատ ավելի հետաքրքիր կլիներ, եւ դա կարող էր ֆիլմի վերջում փամփուշտ դնել, ուստի պատկերը կարծես թե թերի էր: Բացառությամբ մինուսները, որոնք կարծես թե բացատրվում են սեղմված ժամանակացույցով (նկարը հիմնված է «Չկան սահմաններ» գիրքը, որը ես չէի կարդացել, բայց ես լսել եմ դրա վերաբերյալ դրական ակնարկներ), ֆիլմում շատ առավելություններ կան. Սա դերասանների ընտրությունն է, տեղադրում, նկարահանում, երաժշտություն:

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94