Պլաստիկ ծով (Mar de plastico, 2015-2016)

in #film5 years ago

Իմ առաջին դիտած իսպանական հեռուստատեսային շարքը, որը ես պատահաբար հայտնաբերեցի ինտերնետում տարբերություն այս ֆիլմի մասին շատ տարբեր վերանայումների, անկեղծ ասած, ինձ դուր եկավ.

Plastico1.jpg
IMG

Սցենարի համար, իհարկե, որոշ հարցեր էին, որոշ հարցեր դերասաններին եւ նրանց կերպարներին, բայց ընդհանուր առմամբ, շատ արժանի կինոնկար: Ընդհանուր առմամբ, իմ կարծիքով դետեկտիվ բաղադրիչը, բնությունը եւ դրամը, եւ մի քիչ «սերիալային օպերա» (որը, ընդհանուր առմամբ, չի խանգարել շատ) եւ շատ գունագեղ տեսարաններ, պայքարում են նման իրական կտրուկ ծեծկռտուքի տեսարաններով (Ես ներողություն եմ խնդրում այդ արտահայտության համար), հալածում, բարձրաձայն իսպանական երդում, գաղտնիքներ եւ բացթողումներ, եւ, իհարկե, էոտիկ տեսարանների առատություն: Այսինքն, իմիջիայլոց, իմ կարծիքով տնօրենները հասկացան, որ ամեն ինչ գեղեցիկ է, բնական է, բայց առանց գռեհիկության եւ կեղտի, ինչպես օրինակ շատ սկանդինավյան ֆիլմերում: Սերիան բավականին մթնոլորտ է, չնայած Ալմերիայի շրջանի բնությանը (այժմ ես գիտեմ, որ կա նման Իսպանիա), այդ շրջանակում բավարար գույն կա.

Ինչ վերաբերում է հողամասին, ապա դա հետաքրքիր է եւ շատ հայտնի 1 սեզոնի եւ 2 սեզոնների (2 տարբեր պատմվածքների) համար, քաղաքացիական պահակախմբի գլխավոր ղեկավար Էքսկար Ագիրրեն գլխավորում է տարբերակից մինչեւ տարբերակը փոքր քաղաքի բոլոր բնակիչները ժամանակ ունենալու կասկածանքով, սակայն վերջնականապես հետաքրքիր կլինի: Թիկնապահների թիմին, եւ մեզ, հանդիսատեսին, տրվում են խորհուրդներ, որոնց վրա գրավում ենք, հետո մեկ անգամ, նորից կեղծ նշան: Իսկ ճշմարտությունը մոտակա կլինի, եւ բոլորն ունեն իրենց սեփական ճշմարտությունը: Երկու եղանակները կարծես թե դինամիկ, հետաքրքիր եւ շփոթեցնող էին, ես, ինչպես ոստիկանությունը, թափառում է ենթադրությունների լաբիրինթոսներով, որոնցից մի քանիսը խաբվում էին: Երկրորդ սեզոնը ավելի «անհատական» էր, հավանաբար, այն պատճառով, որ գլխավոր հերոսին իմ համակրանքն.

Plastico2.jpg
IMG

Այժմ մի քիչ հերոսների մասին: Ես շատ դուր եկավ Ռոդոլֆո Սանչոյի (եւ նրա), նրա մեջ ինչ-որ բան իրական է, տղամարդիկ, մի տեսակ առանցք, եւ միեւնույն ժամանակ իր անհավատալի թուլությունը մեկ կնոջ համար իր կյանքի ընթացքում, այնպես որ դուք պետք է կարողանաք կորցնել ձեր զգացմունքները. Ես բավականաչափ հագեցած էի ամեն ինչի հերոսում. Հույզեր, դաժան արտաքին տեսք (սա պարզապես իմ կարծիքն) եւ սեռականությունը: Նա իսկապես թույն. Ինձ դուր եկավ Բելեն Լոպեսը (եւ նրա Մարթա). Ճիշտն ասած, նա ու Էկերը միասին նայեցինք միասին, եւ ես չեմ կարող օգնել, բայց գրավիչ դարձնել (նա, իմ կարծիքով, իսկապես գեղեցիկ կին). Նրանց ջութակն այս սերիայում աներեւակայելի գեղեցիկ է, ես հավատում էի նրանց, չնայած պատմության զարգացման մի շարք Մարթայի նետմանը եւ մասամբ ես հասկացա նրան, նա իսկապես ամենադժվարն էր, նա ստիպված էր դրել իր սերը մարդկանց եւ իր սերը ծավալների վրա: իմ որդուն, խառնված մեղքի եւ պարտականության զգացողությամբ, որի արդյունքում կշռված գավաթը դուք կտեսնեք ինքներդ ձեզ համար, բայց ես տխուր.

Ես շատ դուր եկավ Նյա դե լա Ռուբիա (եւ նրա Լոլան), գեղեցիկ տեսք ունեցող մի գեղեցիկ աղջիկ եւ աներեւակայելի գեղեցիկ հոգի: Ճշմարիտ ընկեր եւ օգնական, ճշմարիտ, բաց եւ ոչ մի քիչ վիրավորական: Թերեւս այդ պատճառով էլ Եկերը արժեւորեց նրան եւ միայն նրան թույլ տվեց հայտնություններ: Հերոս Լուիս Ֆերնանդեսը (Սալվա) նույնպես խելացի է, խարիզմատիկ, քաղցր տղա, մի քիչ հումորով եւ լավ ընկերով: Իր անձնական կյանքի գիծը զուգորդեց նաեւ շարքը. Կնոջից կնոջը նետեց, տղան ծանր ժամանակներ ուներ: Ես կցանկանայի գրել բացասական հերոսների մասին, բայց չեմ ուզում, հակառակ դեպքում լուծումը կլինի ձեր ձեռքին: Ես միայն նշեմ, որ սերիայում նման տհաճ նիշերը քիչ էին, բայց դրանք եղել են: Նրանք, ովքեր երկուսն էլ տեսել են մինչեւ վերջ, կկարողանան հասկանալ ինձ, ուրախ եմ, որ իմ հերոսներից մեկի մասին իմ կասկածները (հուշում Էկտերի հետ սերտ հարաբերություններ եւ իր ողբերգություն) իրականություն դարձավ, սկզբում ինձ համար տհաճ էր: Դե (1-ին եւ 2-րդ սերիաների նույն մարդասպանները) մեծ դերասաններ են, գեղեցիկ խաղ եւ զգացմունքների փոթորիկ: Իհարկե, գոյություն ունեն որոշակի դավադրության հակասություններ, որոշ դերասաններ ենթարկվում են ինչ-որ բաների, բայց ընդհանուր առմամբ բավականին լավ.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by panza from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87