մի հսկա (The Mighty, 1988)

in #film6 years ago

Սա այն դեպքն է, երբ չափազանց դժվար է գտնել ճիշտ խոսքեր ասելու բան մասին ֆիլմը, չնայած շատ ցանկալի է: Քանի որ դա անհնար է փոխանցել բառերով է հմայքը, դուք չեք կարող արտասանում քնարական, փափուկ, հարթ, եւ, միեւնույն ժամանակ, հետաքրքիր մեղեդի սրտերում, իրականացվում է նվագախմբի զգացմունքների եւ հույզերի.

Velikan.jpg
IMG

Աներեւակայելի հուզիչ պատմություն է երկու տղաների, ովքեր էին վիճակված է հանդիպել, որպեսզի օգնել միմյանց եւ միասին երկար գոյատեւել, բայց հրաշալի պահերին, այս լիարժեք կյանքի, որը չկա տեղ Մենության, դեպրեսիայի եւ հիվանդության. Նրանք կարող էին դիմել լի ցավի ու տառապանքի գոյություն հեքիաթի է Սագա է ասպետի փառք, ազնվականության, խիզախության եւ իրական անկեղծ բարեկամության.

Սա, չնայած ակնհայտ սյուժեն շատ պարզ է, դարձնում ֆիլմը այնքան վառ, պայծառ ու տպավորիչ. Այնպես որ, լավ, պայծառ, եւ միեւնույն ժամանակ շատ ուժեղ ֆիլմեր միավորներ: Դա երկար տխրությունից հետո մաքուր օդի ագահ շունչ է: Սա ձնծաղիկի վրա ասֆալտ է: Դա դեֆիբրիլյատոր է, որը հարվածում է կրծքավանդակի ուժեղ հոսանքին եւ ստիպում է ձեզ ապրել: Սա ֆիլմ է դիտելուց հետո, որը թվում է, որ ձեր սիրտը կրկնակի մեծացել.

Ինչ որ ձեւով է պատահել, որ այս ֆիլմը ես ամբողջովին մենակ եմ նայում, երբ դեռ երեխա էի: Ես մենակ նստեցի տանը եւ սեղմեց հեռուստացույցի ալիքները, մինչեւ որ այս ֆիլմի դեմ հանդիպեցի: Բնականաբար, ես առաջինը չէի նայում, բայց արագորեն ներխուժում էի եւ սկսեցի նայել դեպի վերջ: Ինձ շատ դուր եկավ այս ֆիլմը, եւ ես հիշեցի դա ընդմիշտ: Հետո մտածեցի, որ նորից կանդրադառնամ.

Ժամանակի ընթացքում ես փոխեցի, բայց այս ֆիլմը հիշում էր: Եվ վերջերս ես կրկին վերանայեցի այն, ֆիլմն ինձ շատ դիպավ: Թեեւ, կարծես, նման պարզ պատմություն, երկու տարբեր տղաներ հանդիպեցին եւ սկսեցին ընկերներ ունենալ: Նրանցից մեկը հաշմանդամ էր, երկրորդը շատ մեծ: Երբ վերջում նրանցից մեկը կանցնի ձյան միջոցով, իմ աչքերից արցունքները հոսում են ուժեղ հոսքով: Ես երբեք չեմ կարող դիտել այս տեսարանը նորմալ: Երբ նա վազում եւ ցնցում է, իմ սիրտը միշտ արյունահոսություն է: Ֆիլմի ամենասիրած բեմը, ռեժիսորը ցույց է տալիս այս տեսարանը, սովորական հսկայի նման, դառնում է արտակարգ անձնավորություն: Դրա համար ես սիրում եմ այս ֆիլմը.

Ֆիլմը շատ խորն է, շատ խելացի մտքեր եւ ավելին, ֆիլմը, իհարկե, բավականին ծանր մթնոլորտ ունի, հետեւաբար անկարող է բոլորին խորհուրդ տալ այս ֆիլմի համար: Հիմա ժամանակակից մարդը, մենք պետք է իդեալական հատուկ էֆեկտներ, ոչ թե լուրջ դրամաներ: Անձամբ ես խորհուրդ տվեցի դիտել այս ֆիլմը այն մարդկանց համար, ովքեր սիրում են խելացի եւ լուրջ ժապավեններ.

Պիտեր Չիլսը ղեկավարում էր իրական գլուխգործոց, եւ տղաները կատարյալ դերեր են խաղացել: Ես այս ֆիլմը շատ բարձր եմ դարձնում եւ այն հավաքում եմ: Եվ ես էլ ուզում եմ ասել, որ դերասանուհի Շարոն Սթոնը վերջապես չի ամաչում, այս ֆիլմում նա շատ լավ է խաղում, եւ դա մեծ ռեզոնանս է: Պարզապես պետք է իմանալ նման ֆիլմերը.

Sort:  

This post has received a 1.56 % upvote from @speedvoter thanks to: @panza.

This post has received a 0.45 % upvote from @drotto thanks to: @panza.

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by panza from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63410.49
ETH 3058.61
USDT 1.00
SBD 3.99