Գրասենյակ (The Office, 2005-2013)

in #film5 years ago

Ես շատ եմ սիրում այս շարքը: Ես պարզապես պաշտում եմ նրան: Ազնվորեն: Ինչի համար: Փայլուն հումորների համար, հիանալի իմպրովիզացիոն դերասանների համար, ցնցող, փայլուն պատմվածքների համար, նկարահանումների ստանդարտ ձևով ամերիկացիներին իրենց վրա ծիծաղելու ունակության համար: Դիտելիս ոչ միայն դրական հույզերի փունջ կստանաք, կարող եք ինչ-որ բան սովորել, բայց ես, օրինակ, սիրում եմ հասկանալ կերպարների կերպարները: Որովհետև ինչքան շատ եք նայում, այնքան ավելի շատ հասկանում եք, որ յուրաքանչյուր կերպար ոչ միայն ձևանմուշ է գրասենյակային աշխատողի համար, այլ ոչ միայն նրա պարոդիա սա լիարժեք մարդ հարուստ ներքին աշխարհով:

Office1.jpg
IMG

Մայքլ Սքոթը միայն ղեկավար չէ: Սա է շեֆը: Մեծատառով: Ինչպես ինքն է կարծում: Եվ նա «այս մեծ ընտանիքի հայրն»: Պատկերացրեք մի շեֆ, ով երդվում է ոչ այն պատճառով, որ դուք վատ աշխատանք եք կատարել, այլ այն պատճառով, որ պատահաբար բարձրաձայն ծիծաղել եք նրա գաղափարի վրա Եվ դուք չեք սիրի նրա գաղափարները: Նրան պետք, որ դուք տարբեր ազգության մարդկանց ճիշտ վերաբերվեք, ապա նա որոշեց, որ վատ եք մտածում միասեռականների մասին: Եվ ինչու: Քանի որ թիմի շնորհիվ Մայքլը լուծում սեփական խնդիրները: Նա է, ով հանդուրժող չէ աֆրիկացի ամերիկացիների և գեյ կողմնորոշում ունեցող մարդկանց նկատմամբ: Բայց նա վախենում է դա ընդունել նույնիսկ իրեն:

Մայքլը նաև երեխա է: Այո, նա երեխա պարզապես մեծ: Դա երբեմն պարզապես դիպչում բայց ավելի հաճախ `ես ուզում եմ անկեղծորեն ներկառուցել նրան: Եվ դրա համար շնչառական Սթիվ Քերելի շնորհիվ: Նա անհամեմատելի է: Նրա շրթունքներից նույնիսկ «պեմիկ» կամ սովորական: հնչում է խելագարորեն ծիծաղելի: Դվայթ Շրութը թե՛ նվիրյալ խելացի, նյարդայնացնող, մի տեսակ մանկական, նյարդայնացնող, սիրող ճիշտ լուրջ: Բոլոր անհեթեթությունները, որ նա երբեմն կատարում է, դառնում են զվարճալի հենց իր մանրակրկիտ լինելու պատճառով: Նա բառացիորեն ամեն ինչ լուրջ է ընդունում: Այն փաստը, որ նրա բողոքներն ուղարկվում են Նյու Յորքի գաղտնի կոմիտե (ես դա ճիշտ չեմ հիշում), այն, ինչ Դվայթը գրում է նրան ապագայից, որ հետևում է նրան: Այդ պատճառով նրանք անընդհատ ծաղրում են նրան:

Բայց, անկեղծ ասած, եթե ես շարունակեմ նկարագրել սերիալի հերոսները, որոնք յուրաքանչյուր սեզոնի հետ մի փոքր փոխվում են (առաջին դրվագներով, որպես հակադարձող կետ), ապա իմ վերանայումն ուղղակի կդառնա անիմաստ: Քանի որ յուրաքանչյուր հեռուստադիտող կտեսնի իր ճակատագիրը ցանկացած հերոսից: Եվ ընտրեք սիրելիին: Երևի դրանք բնույթով նման կդառնան: Ի վերջո, մեր մեջ ապրում է Քելլիի, Ռայանի, Քևինի, Օսկարի, Անջելեսի, Սթենլիի, Փամի մի փունջ: Միայն յուրաքանչյուրն ունի իր անհատական ​​բնութագրերը: Ես բարձր խորհուրդ եմ տալիս դիտել այս շարքը: Երբ զվարճացեք, տխուր եք, միևնույն է, դա ձանձրալի չի լինի: Եվ սա միայն մեկ այլ զվարճալի խրտվիլակ առանց իմաստի: Ամեն դեպքում, ինքներդ ձեզ ինչ-որ բանի դիմանաք:

Sort:  


You just planted 0.08 tree(s)!


Thanks to @panza

We have planted already
6411.86 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 22596.34
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @panza, here is your BEER token. Enjoy it!

Thank you! )

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95