You are viewing a single comment's thread from:

RE: Withering Flowers

in #flowers6 years ago

szia! Lattam lattad hogy mar postoltam. csak gondoltam itt is jelzek hogy sikerult😊 eppsegben atveszeltuk. Anyumek mondtak hogy otthon nem kapott a tajfun hirerteket de az itteni nagykovettseg irt rola es rolam a facebookjan.
Masik dolog hogy holnap elerem a 100sp-t ha jol lattam. Szoval szeretnem meg egyszer megkoszonni neked a segitseget 😊 Remelem majd viszonozni tudom. ( Ha a jo Isten megsegit akkor ha sikerul inteznem vizumot a paromnak lehet kapok egy jo munkat egy kerteszetben es akkor amint helyre jovok jol felerositem az accountomat )😊

Sort:  

Nagyon szépen köszönöm, hogy szóltál! Lestem a posztjaidad, drukkoltam nektek, aztán láttam, hogy posztoltál, kutyafuttában elolvastam, mert vendégeink voltak, sok volt a dolog.
De akkor most a rizsfölded tönkrement? Láttam, hogy víz alatt van.
Amúgy most van a hírekben a fülöp katasztrófa. Most beszélnek róla!
Az SP delegálást nem akartam visszavonni pont most, amikor a legnagyobb bajban vagy, meg nem is tudom, mert kell a kulcs, ami nincs most nálam.
Amúgy nagyon szívesen, örülök, hogy segíthettem! :)

Igen mert par kilometerre innen foldcsuszamlas volt es sokan meghaltak mar. Hat a rizs nem tudom hogy megmarad-e? majd ma talan dobok egy postot rola. nagyon megviselte a novenyeket. Ha tul is eli akkor sem lesz mar olyan amilyen volt. Jobb lenne kicsit europaban Amig helyre jovunk.

Drukkolok neked, hátha sikerül mielôbb hazajönni!

Ma beszeltem a nagykovettseggel. A vizumot 5 nap alatt megkapja a parom csak a repjegyet kell megszereznem.😊 Ha az megvan akkor mar minden okes. huhuuuu izgulok nagyon

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63214.03
ETH 3274.73
USDT 1.00
SBD 3.86