mëngjes dhe mbarova mëngjesin atje.Shkova në zyrë.

in #fnbvc2 years ago

Ditët e fundit për shkak të ngarkesave unë Direc nuk munda të merrja pjesë në fakt isha pak i zënë për të shkuar në vendin tim për pushime prandaj nuk munda të merrja pjesë si Direc kështu që tani jam sërish në lidhje me vajzën edel l.

Mëngjesin e 23-të pasi u zgjova shkova në tualet për të larë dhe pasi lava nga banja u freskova dhe u ktheva në dhomë pasi erdha në dhomë u bëra gati të largohesha nga zyra më pas u bëra gati dhe fillimisht shkova në mensë në ha mëngjes dhe mbarova mëngjesin atje.Shkova në zyrë.

Mora lejen nga detyra sepse do të shkoj në vend, kështu që më pas aplikoj te menaxheri për leje, pastaj më jepet leja dhe më pas kthehem në dhomë.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 62177.56
ETH 2918.14
USDT 1.00
SBD 3.66