You are viewing a single comment's thread from:

RE: Oyster culture in Yerseke / Oester cultuur in Yerseke

in #food6 years ago

Leuk, heel informatief! Had geen idee dat oesters zo lang groeien voor we ze kunnen eten. Verklaart ook wel een beetje de prijs denk ik :). Mn man en ik liepen laatst nog langs een viskraam met idee om oesters mee te nemen, gewoon om ze weer eens te proeven. Maar omdat ik toch ook niet helemaal weet hoe ik ze klaar moet maken en waar ze lekker bij zijn, laat ik het dan schieten. Ze bij een restaurant kopen waar ze net vers geoogst zijn en ook nog goed worden klaar gemaakt is eigenlijk een supergoed idee!!

Sort:  

Hey, als je ze rauw lust dan zou ik er enkel een beetje peper en wat citroensap opdoen. Maar met een beetje kaas en look gratineren in de oven, is ook wel lekker. Mmm

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69020.66
ETH 3731.25
USDT 1.00
SBD 3.65