Sort:  

@janowaka Nie goli tylko opala. Byłem raz przy tym strasznie śmierdzi o_O

gdy byłem mały to często ktoś świnie zabijał i były najpierw oblewane gotująca wodą a później się je goliło z większości... opalanie na sam koniec gdy drobne włoski zostają

właśnie też mi się dziwne wydawało z tymi włosami. Złapałam to kątem oka i myślałam, że to jakaś fretka czy coś wisi, a tu proszę świński nos, zdziwiona troche byłam bo przywykłam do tych różowiutkich świnek :p

specjalistą nie jestem ale chyba z włosami nikt tego nie będzie gotować?

nie sądzę żeby gotowali z włosami, bo jeszcze się nie spotkałam z daniem, w którym by mi włosy pływały heheh :P ale mimo wszystko troche nie praktyczne i kłopotliwe kupować z włosami i samemu ogolić :o

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68548.71
ETH 3847.93
USDT 1.00
SBD 3.73