Jadore -TAKSIM

in #food6 years ago (edited)

Oh La La Beatrice

GECEN OKULDAN ARKADAŞLARLA DIŞARI ÇIKTIK VE JADORE DİYE TAKSİM'DE BİR ÇİKOLATA EVİNE GİTTİK, HERŞEY ÇOK TATLIYDI.KENDİMİ 90LI YILLARIN SONUNDA HİSSETTİM.UMARIM SİZLERDE BEĞENIRSINIZ.TATLILARA GELİCEK OLURSAM.
BURANIN EN ÇOK TERCİH EDİLENİ OH LA LA BEATRİCE AMA BEN COUP KARIŞIK(MUZLU VE KESTANELİ) YEDIM.

Çilekli Coup Jadore

Karışık Muzlu Kestaneli Coup Jadore

Oh La La Beatrice

TEŞEKKÜRLER, SEVGIYLE..

Sort:  

İstiklal hala inşaat halinde mi ? Rezil ettiler güzelim caddeyi :/

Evet bazi yerler devam ediyor malesef ama tramvay acilmis:)

Okulda dersler arası boşluklar olurdu. İstiklalde bir yer bulup yemek yer, dolaşırdık. Fransız sokağına kadar yürür, ara sokaklardan geçer eminönü köprüsünden okula doğru giderdik. Uff baya yol varmış ya :) Ama bahar aylarında çok güzel oluyordu. Özlemişim sanırım..

Bir gidip tekrarlayın derim güzel olur sizin icin, gerçi artık aynı havayı verir mi bilemiyorum :)

Geçen ilkbaharda gittim her yer inşaat halindeydi. Zaten son zamanlarda karaköy'e kaymıştık. Bahar gelsin de gitmeyi düşünüyorum. Şimdi soğuktur, Adanalıyım ben üşürüm 😅

Hahahaha atkı şapka eksik etmeyin soğuk gerçekten :))

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by justenjoytheroad from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Harika görünüyor gerçekten 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66367.17
ETH 3007.58
USDT 1.00
SBD 3.71