Ukusni delikates, obavezno probati!

in #food6 years ago

Ćao svima, danas ću pisati na srpskom jer moj engleski nije dovoljno dobar sa terminima za današnju temu. Verujem da
će Vam se ukusni specijalitet koji smo juče pravili moj brat i ja, veoma dopasti i zato sam želeo da ga podelim sa Vama. Mi smo veoma uživali u njemu. Moj brat je odradio veći deo posla jer je to njegova specijalnost, a ja sam tu bio da pomognem oko pripremanja i donošenja namirnica, kao i slikanja gotovog jela i naravno degustacije :D

Današnji specijalitet, Argentinski ćevap sa prelivom za 4 osobe.
20180427_105405.jpg
Sastojci:

-za ćevap
• 500g mlevenog mesa
• 500g obarenog krompira
• 2 žumanceta
• 1 jaje
• 2 kašike prezli
• začini (vegeta, so, biber po ukusu)

-za preliv
• 1 žumance
• 1 kašika pirea
• 1 kašika senfa
• 1 1/2 dl ulja
• 1/2 pavlake
• beli luk i so (po ukusu)

Recept ( priprema):

Oljuštiti i oprati krompir, skuvati i izgnječiti, zatim krompir sastaviti zajedno sa mesom i u to ubaciti 2 žumanceta, 1 jaje, 2 kašike prezle i začina po ukusu. Sve to dobro izmešati i napraviti smesu. Od smese oblikovati ćevape po želji tj. veličina ćevapa može varirati (mi smo pravili ćevape od po 20 grama). Ćevape ispržiti na vrelom ulju u tiganju.

Potrebne namirnice za pripremu preliva sipati u jednu činiju i promešati viljuškom. Preliti dobijeni sadržaj preko vrelih, tek isprženih ćevapa. Dekorisati po želji, mi smo stavili meko kuvano jaje i prženi crni luk.

Uživajte, prijatno.
20180427_105315.jpg

Sort:  

your dishes are looking great

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62726.22
ETH 2961.65
USDT 1.00
SBD 3.60