İstiklal Caddesi'nde bir lezzet durağı : FıccınsteemCreated with Sketch.

in #food7 years ago (edited)

Beyoğlu İstiklal Caddesi'nde bulunan Kallavi Sokak'ta yıllardır hizmet veren ve sokağın büyük bir kısmına yayılmış 6 restorandan oluşan Fıccın, Kafkas yemekleri sevenler için eşsiz bir lezzet durağı. Adını Fıccın böreğinden (Fıdcın olarak tanımlayan bir yazı da gördüm. Şöyle tanımlanmış; Osetce'de Fıd -et demektir, cın ise Türkçe'deki -le/-li eklerinin karşılığıdır. Yani “etli” manasına gelir.) alan mekanda benim favorim Kıymalı Çerkes Mantısı ve Haşhaşlı Revani.

2-yagli.jpg

Üstteki haliyle bana çok yağlı geldiği için ben yağsız olarak istiyorum.

1.jpg

Biraz da pul biber ve sumak eklersek şölen hazır :)

1-baharat.jpg

1-ic.jpg

Her zaman yaptıkları yemekler dışında 3 – 4 adet günlük menüsü de olan mekan, hem lezzetli yemekleri hem de uygun fiyatıyla Beyoğlu için adeta bir hazine.

Geniş bir içki çeşitliliği barındırmasına rağmen, öğle yemeği molasında gittiğimiz için deneme şansım olmadı.

Eğer yolunuz Beyoğlu'na düşerse mutlaka uğramanızı öneririm, hamburgercide menüye verdiğiniz paraya güzel bir yemek yemiş olursunuz.

mekan-ic.jpg

Ben hep mantı yediğim için Fıccın'ı çekme şansım olmadı :) Aşağıdaki fotoğrafı kendi sitelerinden aldım.

ficcin.jpg

Sort:  

aklıma yazdım:)kesinlikle deneyeceğim:)

Patatesli olanı da var ama kıymalı varken ne gerek var :) Mutlaka denemelisin!

Hi i like your post upvoted your post hope you will like my posts and will upvote my posts as your true follower

Congratulations @rintintin! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67576.09
ETH 3762.34
USDT 1.00
SBD 3.72