You are viewing a single comment's thread from:

RE: Antwerp - KFCO Beerschot Wilrijk . More than just a game

in #football6 years ago

Leuk daggie zo te zien.

Maar niemand heeft door dat Tourist Lemc een rapper van Top Notch is met miljoenen views op zijn tracks..

Volgens mij heb ik em een keer gehoord tijdje terug, lekker nrtje man

Sort:  

Geloof mij, op Antwerp kent iedereen hem 😄. Hij heeft al meermaals een optreden gegeven voor een wedstrijd. Blij te lezen dat hij ook in Nederland erkent wordt, want zijn songs zijn gewoon top. Op zijn 1ste album heeft hij zelf een nummer over de rivaliteit geschreven “wij zijn geen ratten”.

Geloof ik meteen :)

Ik luister em nu "we zen gen ratten" ook een goeie track. NIet van die standaard gangster troep. Maar toch goeie rap👌

Fijne dag daar

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67617.45
ETH 3777.27
USDT 1.00
SBD 3.69