European football area - Зона Европейски футбол

in #football6 years ago


Привет на всички запалянковци ,на крал Футбол.
Сезона приключи и ни остана само финала в ШЛ .И така ,ето че заветният ден е днес.Довечера ще се сблъскат два отбора с големи традиции във този турнир.Реал , с неговите цели 12 титли и Ливърпу с 5 титли.
Не знам как ще приключи двубоя,но моето чистосъдечно желание е Реал да падне и най- накрая да приключи тази доминация. Няма да навлизам в дебрите на конспирацията ,че темата е толкова дълга ,че няма да ми стигнат всичките страници на Стеем.Надявам се да гледаме един страхотен двубой между два отбора които има какво да покажат и нека по-добрият победи.Надявам се също ,съдията да не бъде главно действащо лице.
Има две много важни фигури ,от които довечера ще зависят и двата отбора.Роналдо е във вихъра си когато става дума за ШЛ и още повече за финал,а от другата страна грее ярко перлата на Ливърпул -Мохамед Салах .Това момче направи чудеса този сезон и спокойно ще заявя,че Ливърпул са на финал основно заради него.
Пожелавам успех на Ливърпул и се надявам ,да победят .
За мадридистите които ще прочетат това ,ще кажа само едно - стига ви толкова ,взехте повече от колкото ви се полага.
Форца Юве.
Лека и зрелищна вечер.
За тези които решат да ме последват,кликнете тук - https://steemit.com/@stoyko13

Sort:  

Ливърпул

Аз бях за Ливърпул

И аз ,ама нали видя какво се случи.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64161.84
ETH 2950.76
USDT 1.00
SBD 3.60