Последната Формула 1 в Турция

in #formula6 years ago

Снимки0362.jpg
Да си призная,не съм голям фен на Формула 1 ,но през годините съм гледал стартове само по телевизията и ми бе доста интересно,какво ли ще е на живо.
Пистата в Истанбул е на 70 километра от Босфора , в азиатската част.
Самият град има и 90 километра в европейската,така че доста ококорен преминах през един град ,който от единият до другият край е цели 160 километра.
Месните хора , нямаха голям интерес към събитието , въпреки рекламите в огромните по размер молове на града.
DSC07410.JPG
Но на живо изобщо не останах очарован.
В момента , в който първите болиди настигнаха последните,просто бе невъзможно вече да видя кой е първи,кой е втори.
Два часа фучене по пистата , и.....
Трябваше като се прибера в Консулството /там гостувах на добър приятел/,бързо да се свържа с нет-а , за да разбера......Кой е спечелил....!
Разбира се , причина е и факта,че билетите ми бяха от най-евтините-някъде около 70 лева наши пари , и нямаше видимост към информационните табла.
Все пак успях да изпълня една своя мечта , а и това състезание се оказа последното за Турция. Отказаха се да провеждат кръгове от Формула 1 .
Снимки0381.jpg

Sort:  

Лелеле, това е и моя мечта. Блазе ти. Аз Унгария съм си заплюла

Vote exchange site https://mysteemup.club. Check apps (mysteemup.club) https://steemconnect.com/apps/

Често очаквания и реалност се разминават! ;)

Хучаво е когато човек си сбъдва мечтите🙂

Останал ти е чудесен спомен, който споделяш с нас. Благодаря :)

Класика

Много е хубаво да сбъднеш мечтата си

те като са се отказали можем ние да ги приемем,писти бол

Нищо не разбирам от този спорт, но на мъжете много им харесва.

Сбъднал си мечтата си.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65852.33
ETH 2958.72
USDT 1.00
SBD 3.73