Sort:  

Díky. Je to taková kalendářovka ;)
A právě jsem ji zkusil dát do European Thursday ;)

Viděl jsem, paráda :) Teď je v těch contestech často velmi slabá účast, takže upvote vyhrávají většinou úplně všichni. Ta tvoje dnešní fotka je ale horkým kandidátem na celkového vítěze dne ;)

Tak úplně se touhle fotkou nechlubím, mám lepší ;) Ale na výstavě jednou byla, mám ji na papíře ;)
Samozřejmě vítězství by bylo příjemné, ale jak píšeš, soutěžní fotky teď bývají různé.

Aha - výstava - už to z tebe leze! :D Já to říkal - "photo boss" :)))

Jednu dobu byl v těch contestech opravdu nával a "scházeli" se tam profíci z celého Steemitu s fotkami, kterým jsme my amatéři nemohli konkurovat. Teď je ale situace - ze znáných důvodů - úplně jiná... Jak říkám - zítra tě tipuju na vítězství ;)

Nic v tom nehledej ;) Býval jsem členem jednoho fotoklubu, tak proto ta výstava.
Možná by to ale dalo na post... Jenže ještě nemám zpracovanou ani tu Maltu ;) ;)

Třeba se jednou dočkáme obou :D

Vítězství z toho nakonec nebylo, ale feature v color challenge ano, což je skoro to samé ;) Gratuluju a doufám, že jsme tě v Tomášových contestech neviděli naposledy :)

Snad občas budu mít čim přispět ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63314.98
ETH 3233.91
USDT 1.00
SBD 3.88