Není čára jako čárasteemCreated with Sketch.

in #fototema5 years ago (edited)
V tématu "Linie" jste měli vcelku volnou ruku, protože podle Wikipedie může slovo linie může nabývat různých významů.

Může to být sedm druhů čáry, tři typy rysu a obrysu, tři druhy vývojového směru, dopravní spoj, a nebo větev rodu. A určitě bychom našli další. Co je jisté, že jsme v tomto #fototema napočítal 25 postů od osmi autorů.

Já jsem téma otevřel fotkou univerzitní knihovny v Hradci Králové, tak toto téma uzavřu pohledem na stejnou budovu z jiného úhlu.

uhk.jpg

A nyní již slíbené fotografie a moje, opět silně subjektivní, komentáře.

@bucipuci se vydal na procházku do lesa a vyplatilo se.

les
Linie sluečních paprsků pronikající na lesní cestu, co víc si jako fotograf v lese přát?
Já bych ještě zkusil oříznout pár centimetrů z pravé strany a udělat z fotky čtverec. Ale nejsem autor, nevím jaký byl záměr, že ano ;)

@jjprac těch linií odhalil nejvíce.

lampa
Čekal jsem podzemní chodby a zákopy, které také přišly. Ale srdce mi zaplesalo hned u prvního postu. Detail prostírání byl super, ale lampa? Ta prostě nemá chybu ;)

@krakonos nabídl spoustu významů slova linie. Ale post ve fototéma bez fotky by neukecal ;)

letna
On pan @krakonos pořád tvrdí, že není fotograf. No jak se to vezme. Fotí? Fotí! Tak asi je. Někdy lepší, někdy horší. Tentokrát byh řekl, že chybělo světlo, fotky to poznamenalo. Možná z té sítě nafotit nějaký detail a do tématu by nám to krásně zapadlo a fotce pomohlo.

Pro @maajaanaa byla linie určitě lepší téma než architektura, u které si stěžovala, že ji téma nesedlo.

most
Chtěl jsem původně vybrat lávku v Jeseníkách, ale když tuhle fotka @maajaanaa vložila jako speciálku pro mě... Nedá se nic dělat.
Tak věz milá @maajaanaa, že ne vždy je ten přepal špatně. Někdy nevadí a někdy se dokonce hodí, což je případ této fotky. Doufám, že jsem Ti moc nezamotal hlavu ;)

@mespanta minulé téma trochu odskákala, ale já to opravdu nemyslel zle ;)

les
Tipoval jsem, že linie bude pro @mespanta téma jak dělané. A přesně tak to bylo. Do výběru jsem zařadil jednu přírodu...
barak
... a jedno město.

@petrvl také nelenil, během dne fotil nejen kávu, ale také stopy, které za sebou nechávají letadla.

tapeta
Ale nedá se nic dělat, výběr byl vcelku jednoduchý. Umíte si představit takovou fotku jako pozadí plochy na PC? Nebo jako dekoraci na stěně? Já ano ;)

@phortun hledal inspiraci v architektuře.

gaudi
Konkrétně v Barceloně a "Domu kostí" od Gaudiho. Zajímavá stavba, ale tak různorodá a "rozbitá", že nevím jak jinak by šla fotit. Na místě jsem bohužel nebyl ;)

@ritxi nám představil nejvyšší budovu ČR.

trojcata
Ale jeho vlastní fotka do tématu obsahuje trojčata "Šumavská towers". Fotka se mi líbí barevně, obloha vyšla celkem dramatická. Jen mi na první kouknutí vadil ten kousek semaforu na pravé straně.

Děkuji všem za účást.
Doufám, že jsem vás neodradil svým komentářem a již nyní se těším na hodnocení "zrcadlení", na kterém již pracuji a snad do neděle stihnu zveřejnit.

Dobré světlo !

Sort:  

Ja vzdycky rada napisu, ktere fotky se mi libi nejvic tak @jjprac @petrvl a @bucipuci
Je to velmi subiektivni vyber ;)

To mě těší. I mě se tvé i ostatních fotky líbí. Pěkně jsme se ujali tématu.

Díky za vyhodnocení. Záměr nebyl žádný. Když vylezeš na cestu a něco takového uvidíš, jen urychleně rozbalíš stativ a mačkáš spoušť :-).
Obloha od @petrvl a les od @mespanta jsou skvělé ;-).

Neboj nezamotal:) Já myslela, že ti přepaly vadí všeobecně:)
Jinak celkově moc fajn série a pro mě jsou top @petrvl @mespanta teda

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60913.71
ETH 2919.21
USDT 1.00
SBD 3.71