Prawda czy fałsz...pomożecie? DARMOWE BITCOINY!!!

in #free6 years ago (edited)

Siemka! To znowu ja...Dawid :D Mam do was sprawę a mianowicie chodzi o sprawdzenie czegoś. Znalazłem u jednego z użytkowników steemita wpis o jakiejś tam stronie z bitcoinem bla bla bla. Za zalogowanie się dostajemy na start 0,025 BTC. To udało mi się sprawdzić i na tym koniec. Przy próbie wypłaty komunikat o minimalnej kwocie 0,05 BTC I to by było na tyle... Nie wiadomo czy strona działa czy nie...czy jest wgl wypłacalna. Postanowiłem to sprawdzić! Mam nadzieję że ktoś pomoże. Daje tutaj reflink bo nie ukrywam że nim jest. Za każdą osobę która się z niego zaloguje dostane kolejne 0,001 BTC. I ma to niby działać tak samo u każdego. Ty się logujesz dostajesz 0,025 BTC na start a ja za polecenie 0,001 BTC. Wygląda jak piramida co mnie cholernie odrzuca. Ale jeśli faktycznie strona będzie wypłacalna...to czemu by nie polecać dalej ^^ Przecież pieniążki chyba nikomu nie śmierdzą xd

Zachęcam do sprawdzenia razem ze mną

Link do strony https://currencyocean.com/account.php?ref=cec706be54c9
MÓJ KOD POLEGAJĄCY
1Em1Kdd8VLEwD2VcdtdvsokBnY9atKJW3W

A tutaj zdjęcie z moimi danymi oraz z BTC które otrzymałem
image

Tak jak powiedziałem nie chce nikogo naciągnąć bo sam nwm czy to wgl działa... Zresztą jak widać na ss wyżej można się po godzinie zorientować że sam dopiero co z tego skorzystałem także bez flag i wgl

Ps: Jak już ktoś się przyłączy do pomocy prosze o komentarz. Zróbmy z tego posta konwersacje ;) Miłego!

Sort:  

Oczywiście, ze nie działa, z jakiej paki mieliby Ci wypłacić 350$ za darmo?

Ja nie mówię odrazu nie bo już kilka razy się przekonałem że np za wypełnienie głupiej ankiety z banku na moje konto wpłynęło 160 zł 😂 M2M może słyszałeś...albo ComperiaLead

ale bank coś z tego ma.. a tutaj anonimowy podmiot co będzie miał? Ani danych im nie dajesz ani nic.

Wsumie masz racje. Ale mimo wszystko nie jestem do końca przekonany...widzę ze wiele osób korzysta z tej strony a jedyny sposób zarabiania na niej to dodawanie ludzi. Nie ma żadnej innej możliwości zarabiania :/ Ciekawy temat jak dla mnie...

To tak samo te wszystkie BTC, LTC czy DOGE minery. I dziennie dostajesz z 20 zł czy coś dziennie (w zależności od kursu).
To po prostu nie działa.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61663.08
ETH 2893.40
USDT 1.00
SBD 3.48