anti krig og pro frihet

in #freedom6 years ago

Staten er aksen som beveger alle de politiske elementene i en rasjonell struktur, som er strengt kontrollert av kraftinstrumenter. Staten skriftlig har garantert frihet og ytringsfrihet for alle.

image

Frihet er begrepet plassering som en måte å håndtere statisme og få til den frie verden som har evnen til å fungere som ønsket (logisk handling og ikke forstyrrer roen i andre). Vi ønsker alle å leve i fred uten mytteri, rettferdig behandling, et velstående liv med familie og miljø. Og jeg er sikker på at vi alle trenger frihet og fred fordi vi alle trenger kjærlighet til å forstå menneskene rundt oss.
"Ikke alle av oss vil lide under statikken i den politiske tanken på myndighetene om å gjøre landet til sentrum av all makt.
Jeg er ikke mot regjeringen og ikke å motsette regjeringen, men nivået av menneskets bevissthet er alltid undertrykt av mangel på etikk regime som gjør meg mot.
Hvorfor ønsker jeg pro-frihet?
Hvert menneske har rett til å søke lykke i denne verden for å oppnå frihet og har rett til å få hva de vil, så lenge det ikke kommer i konflikt med personvernet til andre og å pålegge andres vilje.
Fred krever ofre, vi alle søker fredens fred, for fredens frihet.

image


WAR
** Gjennom sin historie, siden begynnelsen av første og andre krig, har menneskeheten vist seg å være en stor produsent av lidelse. Konsekvensene av krig viser aldri godhet.* *

Hvor mange menneskelige ofre for uskyldige kvinner og barn på grunn av den øyeblikkelige interessen for vold på grunn av dominans og territorium? Jo mer avanserte sivilisasjonen, jo mer mangkus og massen av lidelse forårsaker. Kanalene som brukes til å påføre lidelse, varierer fra politiske, militære, juridiske, kriminelle, sosiale, økonomiske og religiøse. Denne store offer var delvis på grunn av bruk av nye våpen som maskingevær og Trauma kampene som er igjen i hendene på de undertrykt av denne hendelsen.
Jeg er takknemlig for at jeg må leve når jeg må gå gjennom en forferdelig mareritt, men jeg ser propaganda og handlingene til ny giv samme frykten for å forby selvforsvar våpen som et første skritt for å bringe sunn fornuft og retten til selvbestemmelse der vi kan ikke la him'm ikke forby regjeringen å styrke sitt forsvar, fordi jeg forstår at hvis andre land ønsker å forstyrre, er klar med alle de sterkeste forsvar. Men ...
Jeg personlig fordømmer krigen
Jeg vil at folk skal forstå at denne krigen vil bringe mørk fred og fortsette å gi stor opplysning.

image

** Takk for å besøke og interessante kommentarer **


Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72