صباقمرکیلئے مایاعلی کا پیاراورتحائف

in #friendship6 years ago

SABA-MAYA3.jpg

صباقمرزمان پاکستان شوبز انڈسٹری کا ایک جانا پہچانا نام ہیں۔ صبا کے کریڈٹ پر متعدد کامیاب ڈرامہ سیریل تو تھے ہی لیکن بالی ووڈ کی ڈیبیو فلم "ہندی میڈیم "اور بھائی کے ہاتھوں قتل ہونے والی متنازع ماڈل قندیل بلوچ کی زندگی پر بننے والی ڈرامہ سیریل "باغی" نے تو صبا کی شہرت کو چار چاند لگا دیے۔

کامیابیاں سمیٹنے پر ساتھی اداکاراؤں کی جانب سے کھلے دل سے سراہا جانا ہرکسی کو نصیب نہیں ہوتا، مگر صبا اس معاملے میں بھی خوش قمست ٹھہریں۔

معرود اداکارہ مایا علی نے صبا قمر کے لیے ان کی کامیابیوں پر خوبصورت پیغام کے ساتھ پھول اور کارڈز بھجوائے۔ مایا نے صبا کو "مائی سپراسٹار"

کہتے ہوئے لکھا کہ "آپ کی کامیابیوں پر بہت مبارکباد اور میری جانب سے مستقبل کیلئے بھی نیک خواہشات۔ مجھے آپ پر فخرہے

SABA-MAYA-664x480.png

انسٹاگرام پرمایا کی جانب سے اس پیار بھرے تحفے کی تصاویر شیئر کرتے ہوئے صبا نے لکھا کہ " تحفہ بھیجنے کے تہمارے اس اقدام کو میں بہت سراہتی ہوں،مجھے یہ بہت زیادہ پسند آیا۔ تمہارا بہت بہت شکریہ۔ مجھے یاد رکھنے اور ان خوبصورت پھولوں سے میرا دن خوبصورت بنانے کے لیے بہت بہت شکریہ

SABA-MAYA1-666x480.png

صبا قمر نے مزید لکھا کہ نیک خواہشات کے لیے ایک بار پھر تمہارا بہت شکریہ،تم سے بہت جلد ملوں گی۔ بہت سا پیار۔

مایا علی نے جوابا لکھا کہ میری خواہش ہے میں آبھی آپ کا چہرہ دیکھ سکتی، اس بات پرصبا نے انہیں "آئی لویوسو مچ" کہا جس پر مایا علی نے جواب دی کہ "لویومور"

SABA-MAYA2.png

مقابلے کی اس سخت دوڑ میں مایا کی جانب سے ساتھیوں کی کامیابیوں کو کھلے دل سے سراہناواقعی قابل تعریف ہے، اگر سب ایسا کرنے لگیں تو کیا ہی بات ہے-

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58