Сутрешна разходка

in #fun6 years ago

В една ранна майска утрин татко Гъсок, мама Гъска и 7-8 малки гъсчета бяха излезли на ежедневната си сутрешна разходка. Аз разбира се като един истински досадник с камера в ръка и без грам репортерска култура доста неетично навлязох в личното им пространство. Възмутени от нахалното ми поведение семейство Гъски побързаха да се отправят към близкото езеро. Татко Гъсок ме погледна неодобрително и най-вероятно мърморейки си " Аман от имигранти", заплува навътре в езерото последван от семейството си.

Sort:  

Great post!
Thanks for tasting the eden!

This post has received a 2.49 % upvote from @boomerang.

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 4.80% upvote!
I was summoned by @iliyantsvetanov. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

в Лондон някой си отглежда гъски? или са диви?

Диви гъски са. Доста са свикнали с хората и не са плашливи. С лисиците е същото. Рано сутрин може да видиш как щъкат из улиците. Оня ден снимах една от 1 метър разстояние

тези дни очаквам лисицата :)

Не станаха хубави снимки иначе бих я качил

как се разхождат необезпокоявано

Много интересно го разказваш🙂супер видео много ми хареса👍🙂🥂

Хареса ми видеото,снимай и лебеди,покажи ни ги!

Качвал съм. Пропуснала си

Знаеш ли, много ми хареса разказът ти!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61769.55
ETH 2910.04
USDT 1.00
SBD 3.64