Sort:  

a po co tym śmiecisz na tagu polish?

A jaki masz problem?

że nie zawarłeś w treści ani słowa po polsku

League of Legends ma dużą bazę graczy również z Polski, pomyślałem więc, że jeśli też pochodzę z Polski umieszczę to w tagu polish. Pozdrawiam

spójrz na tag polish i zobacz czy ktoś myśli podobnie do Ciebie

Miałem podobny problem z myśleniem.
Ale w końcu pomyślałem, że lepiej dostosować się do pewnych reguł i niepisanych praw i mieć czasem fajną kasę ze Steemit i fajnych znajomych.
Tak też na święta wpadło mi 1600 pln po 3 miesiącach pisania postów od tak, ale też trzymania się reguł. Choć jeszcze do końca nie ogarniam wszystkiego i robię głupoty...

Zanim do mnie to dotarło to nawet stoczyłem wojnę na "flagi".
To jednak nie jest facebook, to coś zdecydowanie lepszego.
Na prawdę polecam się ogarnąć.
Wszelkie zasady - zakładam, że z przyjemnością przytoczy @fervi bądź @noisy oraz wielu lepszych ode mnie w tym temacie.

Myślę też, że społeczność się nie obrazi jak kolegę zaproszę na czat gdzie można sobie pogadać o wszystkim i niczym ;)
https://steemit.chat/channel/polish
Pozdrawiam :)

Rozumiem to, ale też można wziąć pod uwagę fakt, że jest to mój trzeci post. Chciałem zaznajomić się z polską społecznością Steemit. Pozdrawiam

Tez nie znalem zasad na poczatku. A teraz wyedytuj post i usun tag polish

I think dota has way more features and better graphics. I am a midder and offlaner or roamer. Come check us out on steam or on discord. We have a cool group of gamer steemians abd we have a lot of fun there.

Thanks for yours reply. I will think about dota.

You're welcome!
Link to our Discord group ▪▫▷https://discord.gg/ZZX4qPK
Link to our Steam group ▪▫▷ http://steamcommunity.com/groups/teamsteemit

Spokojnie, nie ma się co denerwować :)

Po prostu w #polish chcielibyśmy mieć posty z językiem polskim.

Congratulations @konradke! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @konradke! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - The party continues

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @konradke! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71443.06
ETH 3660.17
USDT 1.00
SBD 3.73