Battlefild 5 Trailer DEEP Analysis | Dogłębna Analiza Trailera Battlefield 5

in #gaming6 years ago (edited)


Making fun of YouTubers who are "analysing" every single fucking frame of a video game trailer.
SafeSpaceTube version:

Sort:  

jak dla mnie PS4 to gówno

Mama! Mama! Bo tó obrarzajom mojom ókohanom konsolke, kawałek plastikó nafaszerowany elektronikom. Meee...

Za dużo się dzieje na ekranie według mnie, ale to moja opinia.

ej, za like'i jest steem kasa, a za kasę vote power? (drobne podpuszczenie, chcę dla carria :) )

Dużo wybuchów, wszystko ci lata nad głową tak trochę do wojny pasuje.

Uwielbiam ten humorek carrionera. Świetny film!

Ludzie z EA za bardzo odpłynęli z tym trailerem mam nadzieje, że następny trailer będzie normalny i zaprezentuje prawdziwą rozgrywkę. Dobrze, że obejrzałem live bo z trailera nie można nic wywnioskować. Dobra nowina to brak premium i mikro transakcji.

battlefield 5 is good in my opinion

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64693.66
ETH 2975.51
USDT 1.00
SBD 3.70