Dog and DARKEST DUNGEON #8 - My obsession caused this great foulness, and it is shameful that I must rely upon you to set it right.

in #gaming6 years ago


Kleptomaniacs suck, dont be one.
playing on BLOODMOON (hardest difficulty)
playing with Marvin's Seo mods and Faster Animations mod


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Widzę, że nie bierzesz Pan jeńców! 😎

warto zaznaczyć, że gra jest realistyczna; żadna wyprawa w Darkest Dungeon nie udałaby się bez jedzenia

I tak powinno być! 😉
W ogóle fajny klimat ma ta gierka no i narysowana jest przepięknie. 👌

polecam z całego serca; ja jestem zakochany w ogóle w klimacie Lovecrafta - można to widzieć po tym jakie gry lubię (Darkest Dungeon, Bloodborne, Path of exile - wszystko czerpiące z horrorów lovecrafta pełną parą) czy tym, że nagrywam obecnie audiobook opowiadania Lovecrafta. Jeśli nie próbowałeś - polecam w nocy wziąć słuchawki i zasnąć z jakimś audiobookiem, na start polecam Widmo nad Innsmouth, krótkie opowiadanie (2-3h) :D

"Widmo" już znalazłem na YT i będzie słuchane! 😎

Trochę wstyd się przyznać, ale jestem fanem horrów a z twórczością Lovecrafta nie było mi wcześniej po drodze. Widziałem "Necronomicon" i "Przeklęty dom", ale do dziś nie byłem świadomy kto jest autorem. Czas nadrobić braki! 😉

nagrywam obecnie audiobook opowiadania Lovecrafta - czyli zostałeś lektorem? Jeżeli tak to szanuję mocno, super sprawa!

W ogóle jeżeli używasz Discorda (#9045) to wysłałem do Ciebie wiadomość. 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61035.98
ETH 2886.89
USDT 1.00
SBD 3.67