΄Έπαιξα Hob (Greek) | ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ ΒΟΥΒΑΜΑΡΑ?

in #gaming6 years ago




 Είμαι η Panthera και μου αρέσει να παίζω παιχνίδια!  Λάτρευα να χάνομαι στον κόσμο των παιχνιδιών από παιδί (μαλώναμε με τη μαμά μου για το ποια θα πρωτοπαίξει στη κονσόλα...)  γι'αυτό αποφάσισα να ξεκινήσω το κανάλι Panthera TV στο Youtube ώστε να μοιραστώ μαζί σας αυτά που σκέφτομαι και νιώθω για τα video games και να ανταλλάξουμε απόψεις.  

Στα βίντεο θα μας συνοδεύει ο Πάνος, ο μικρός πανθηράκος που βλέπετε ΠΑΝΤΟΥ, ο οποίος είναι δικό μου δημιούργημα (έχω και κάποιες καλλιτεχνικές ανησυχίες). Είναι λίγο μπουμπούνας και δεν θα επιβίωνε στη ζούγκλα μόνος του, οπότε τον υιοθέτησα και μας κρατάει πλέον συντροφιά στα βίντεο.

Θα ξεκινήσω με review και σταδιακά θα προσθέτω και άλλες κατηγορίες. Ιδέες υπάρχουν! Σκοπός μου είναι να περάσουμε όλοι καλά. Θέλω να φτιάξουμε μια μεγάλη παρέα με κοινή αγάπη για το gaming και να ξεφύγουμε από την μίζερη καθημερινότητα.  

Happy gaming!


Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63096.57
ETH 2954.05
USDT 1.00
SBD 3.55