Financial investment update

h8tmnv05rb.png

Dit is een financiële investment update. Waar ben ik en waar ga ik naartoe.

Index
Dutch profile
Greendeliver-sm
personal profile

Het is tijd voor een update. Ik begon op mijn persoonlijk profiel met deze delegatie en ik heb het uitgebreid naar het greendeliverence profiel. Om het meeste uit mijn investering te halen heb ik me eigen aangemeld bij een trail. Deze gaat tot 1000sp en verder bij 5000sp tussen deze stap heb ik besloten om mijn power onder te brengen bij tipu. @tipu heeft een automatisch herinvesterings systeem dat nog niet actief is naar de rente op rente is wel iets wat mij trekt.

image

Een paar dagen geleden ben ik met een delegatie van 200sp begonnen. Dit zal groeien door de herinvestering die ik wekelijks zal doen.

image

Ik heb de uitbetaling op handmatig herinvesteren en dagelijks in steem ingesteld.

Waarom alleen in steem uitbetalen? Powerup steem zal sneller gaan zonder om te moeten zetten van sbd naar steem. En steempower heb je in eigen beheer mocht er wat gebeuren.

image

Op de website www.tipu.online kan je met je steem login inloggen. Je kan daar je instellingen en investering wijzigen je hebt ook een mooie teller van je investeringuitbetaling.

image
Als extra tipu heeft een bonus uitbetaling gebaseerd op je investering. Deze uitbetaling wordt betaald door een wekelijkse powerdown.


alldutch discord

1c37at7soj.jpg





Sort:  

Gelukkig post je ook in het Nederlands, ik vind het soms onverstaanbaar als dergelijke info enkel in het Engels geschreven is... al die technische/financiële termen...
Bedankt!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63885.30
ETH 3142.94
USDT 1.00
SBD 3.86