Tradebot Profitrailer update 02

image
Na de update en installatie van de PT defender zijn er al een aantal bags verkocht alleen hij begon weer te handelen dus nu heb ik hard 4 pairs ingegeven ik zal ook tijdelijk alleen steem verhandelen om zo zodra er meer verkocht wordt dit alleen met 1 pair wordt opgevuld. De vrijgekomen ether werd even later weer in de bestaande bags opgenomen.

PT Defender

image
Vandaag is er ook weer een bag opgelost dit is op zich oude informatie maar je hebt een idee wat er nu gaande is.
Straks zal ik dus steem als enige pair opgeven.
Voor vragen over PT defender kan je terecht in deze post
Ondanks dat het een rotmarkt is weet ik toch van mijn bags af te komen en mijn bestaande etherium te vergroten.
dus de afgelopen 7 dagen heb ik geregistreerd 0.03958830 Etherium verdient dat maal de 1400 dollar dat etherium stond is 55.42 dollar winst. in 7 dagen.
de PTdefender handelt buiten profittrailer om geloof ik want de verkopen zie ik niet terug in de profit grafieken.

Rondvraag

Hieronder zie je een aantal eerdere berichten van mij. Kloppen deze nog zo nee wat klopt er niet meer aan?
Welke onderwerpen zou ik aan moeten snijden om meer Nederlands publiek te trekken.
Welke Tips en Truuks zijn er om legaal meer te verdienen zonder te spammen al heb je daar in het begin niet zoveel mana voor.

Steemmonsters

Ook ik speel steemmonsters momenteel het is een andere manier om extra bij te verdienen.

History

Hier zijn eerdere posts van mij. Ze zijn ouder en moeten opnieuw bekeken worden in verband met HF20 update.

beginnen met steemit
de bevestigingsmail
stel je eigen voor
maximale curatie inkomsten
introduce yourself

Witness

Ik ben een witness Ben je geïnspireerd door mijn posts en wil je mij steunen? Dan kan je voor greendeliverence stemmen. Mocht de link niet werken kan je handmatig op mij stemmen door witnesses te kiezen en greendeliverence onderaan in te vullen.

Support

Mocht je nieuw zijn en hulp nodig hebben is er een Nederlands discord kanaal alldutch
Ook is er een alldutch pagina.

Ik heb ook een Engelstalig account die vind je hier.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95