Sort:  

Привіт. Організовуємо новий проект. Докладніше ось тут https://steemit.com/gsg/@artem-sokoloff/gsg-trail-what-is-it-explanations-and-goals

здоров. та я читаю з перекладачем. все одно чомусь важко розібратися. ти б українською написати не міг?))) ну погано я розумію англійсььку. навіть враховуючи що ми з тобою її десь однаково по Вербі вчили і то всьо - "London is a capital of a Great Britain"

Привіт.
Українсько-Білоруська спільнота була створена з декількома помилками. Вона перетворилася у чат для спілкування. Тому ми вирішили виходити на глобальний рівень. Саме тому пости про GSG Trail я не пишу українською. Щоб не було образ: типу"в чому ти не пишеш, іспанською чи німецькою".

Схема така.
Збираємо планктону та міньонів.
Збираємо їх у Трейл.
Голосуємо за допомогою Трейла за пости дійсних учасників групи.
Розвиваємо тег gsg.
Створюємо зручну базу знань GSG Lessons.
Допомогаємо кожному учаснику.
Порушників правил тупо виганяємо.

ее круто 😋.... а от скажімо , мені грішному, щоб долучитися до вашого апостольського служіння - типо що треба зробити і вопше як - і шо це дає? 😈

Я ж тільки за.
Основні дві умови.
Бути приеднаним до Трейла.
Використовувати тег gsg.

Це дає постійні апвойти від усього Трейла.

еее, а хто такі міньйони і планктони?

всьо, розписуюся в своїй некомпетентності. от я зробив повністю четвертий пункт, залогінився і всьо таке. но 5 пункт - в мене не така форма як у тебье а така... що мені далі бідному робити? підкажи будь ласка... 12345.jpg

Screenshot_20180517-133436.png
Натискай ліву кнопку. Тут він просить дати дозвіл використовувати твій постінг ключ.

Планктони це акаунти до 500 сп. А міньони від 500 до 5000 сп.

круто. топто мені в планктонах ще довго сидіти))) ладно, то таке - лірика, поможи будь ласка... з отим питанням що в гілці на один вище...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62934.82
ETH 3119.20
USDT 1.00
SBD 3.86