You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trail is your Profit Home in Steem-forest (4.031)

in #gsg6 years ago

всьо, розписуюся в своїй некомпетентності. от я зробив повністю четвертий пункт, залогінився і всьо таке. но 5 пункт - в мене не така форма як у тебье а така... що мені далі бідному робити? підкажи будь ласка... 12345.jpg

Sort:  

Screenshot_20180517-133436.png
Натискай ліву кнопку. Тут він просить дати дозвіл використовувати твій постінг ключ.

148.jpg

чи то лижі не їдутть....((( ще раз вибачаюся, но я це маю добити. який саме пароль він запрошує? типо знову повторити твій пункт 4?

Все добре. Тут треба ввести актів пароль. Не забудь його потім закрити. І не використовуй main (owner) пароль.

актів пароль - його скопіювати, чи також натиснути на підаль логін ту шов і тоді скопіювати?

Так, спочатку натиснути. Він у нормальному стані зашифрований. Відкрити, а потім скопіювати. ПОТІМ ЗАКРИТИ. Це для безпеки.

о оспаді, а тут вже який хоче - це коли натискаєш на підаль - логін ту шов....((((

А тут мейн. На сайті Steemit, його можна вводити.

я так розумію, що це кінець моїм стражданням?

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62996.10
ETH 3122.17
USDT 1.00
SBD 3.88