Здравейте общество!

in #hallo6 years ago

Първи(втори) пост в steemit.

Преди час бях одобрен и нямах търпение да се прибера в къщи да драсна някой друг виртуален ред.

Благодаря за сайта и за това, че ме приехте като част от него!

Планирам да изливам мислите и анализите на света около мен, сега, след като вече имам много добрата платформа да го направя. Като цяло съм доста разнородно развита раз-личност, както предполагам повечето от Вас. Имам интереси към езотерика, мистика, напоследък протести и политика(но ще се опитам да не препълвам блога с такава информация, въпреки, че не мога да обещая с оглед на събитията в държавата ни), опитвам се да се самообучавам на Java в момента, целта е да мога да разбирам компютърните езици, не е задължително да ставам специалист, много самокритичен съм, също, както съм критичен и към другите хора, без да им го демонстрирам. Като цяло се старая да не натрапвам същността си на околните, ако имат интерес те сами ще попитат.

С около 1000 символа, в общи линии е това.

Благодаря Ви още веднъж и много щастие и любов за всички и всичко!

Sort:  

Добре дошъл. Дано ти хареса тук. Успех!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61906.25
ETH 2905.39
USDT 1.00
SBD 3.64