Våkner opp til Bitcoins halveringsdag... hvordan vil markedene reagere?

in #halvering13 days ago

Kom akkurat ut av sengen, og jeg ville raskt sjekke ut når Bitcoin-halveringen vil være... Vel, i Sentral-Europa vil Bitcoin-halveringen være i morgen tidlig rundt 01.00, men hvis du vil i Storbritannia eller hvor som helst bak Storbritannia i tide, så blir det i dag. Så, god halveringsdag folkens!

Vi har ventet på dette lenge, og det har vært mye hype rundt det. Bitcoin har nådd en ny all-time-high før halveringen, noe som ikke har skjedd før, for normalt sett starter det en bull-run noen måneder etter halveringen som varer i nesten ett år (eller noe sånt).

bitcoin halving.png

Men jeg er ikke sikker på hva som vil skje denne gangen. Ikke i det hele tatt... På en eller annen måte føler jeg at markedene har vært ganske bearish i det siste, noe som betyr at jeg er i tvil om hvorvidt Bitcoin kan gå ned mye lenger (jeg tror egentlig ikke det). Men med de bearish holdningene rundt, lider altcoins, noe som betyr at Bitcoin forblir ganske stødig og beveger seg sidelengs, men frykten i markedet gjør at altcoins lider generelt. Det er smertefullt hvis du ikke har mye BTC, men bare mange altcoiins, men med tiden tror jeg det vil forbedre seg.

_651a77b9-f151-49ed-96a5-979bf4363e24.jpeg

Med andre ord, jeg forventer ikke stor prisbevegelse nedover for Bitcoin, men med mindre vi får tilbake den positive holdningen, ville jeg ikke bli overrasket om altcoins fortsatte å dumpe. Men ettersom markedet kommer tilbake og BTC vil bevege seg oppover og alt vil bli positivt, vil altcoins pumpe igjen!

Hva forventer du?

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58254.01
ETH 2971.20
USDT 1.00
SBD 3.89