You are viewing a single comment's thread from:

RE: I'M BACK WITH BOTH FEET ON THE GROUND AGAIN ...

in #health6 years ago

sorry to hear about your mishap
Get well soon!

ik moet wel zeggen
ik blijf lachen vanaf "their whole product mix" wahahahha
je bent echt grappig man
tof dat je met dit sort ouch in je lijf
nog veel grapjes kan maken

soms is het ook beter om rust te hebben
maar ik begrijp je wel met liggen
zal ik ook niet leuk vinden
jij ben ook een doener vermoed ik?

Sterkte en beterschaap!

Sort:  

Klopt. Even los van de afgelopen 2 weken dan, ben ik gek genoeg altijd meer vermoeid na een dag niets doen dan een dag hard werken.

En je weet het hè: een beter medicijn dan lachen/humor moet nog worden uitgevonden ...

precies!
lol away dus !

fijne dag verder man!

Komt helemaal goed!
Als onderdeel van het gewenste herstelproces net even een uurtje wezen fietsen. (Iets waar ik me anders nauwelijks tijd voor gun, tenzij in de sportschool).
Was net voor de hier lang verwachtte regen terug.

Fijne dag ook nog, and congrats with your 2nd Steembirthday (just read your post of today).

sorry for the late reply

I see
I hope you're recovering just fine

thanks a lot!

No problem. Doing better every day. Thank you.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63228.07
ETH 3244.71
USDT 1.00
SBD 3.90