Doktorlar neden acıyı reddediyor?

in #health6 years ago

Acı çektiklerinde, kadınlar acil servislerde daha uzun süre beklerler ve erkeklere göre etkili ağrı kesici vermeleri daha az olasıdır.

2009 yılında doktorum, “bir sürü kadın” gibi, vücuduma çok fazla ilgi gösterdiğimi söyledi. Bir sorun olmadığını söyleyerek, sadece rahatladığım ve belirtileri görmezden gelmeyi denediğimi söyledi.

Karar, kayıtlarımın gösterdiği karşılığa karşı çıktı. Birkaç hafta önce, acil serviste göğüs ağrılarından ve kalp atış hızının dakikada 220 vuruşa ulaştığını gördüm. ER ekibi bana bir panik atak olduğunu söyledi, bana Xanax verdi ve bana uyumayı denememi söyledi.

Daha önce panik atak geçirdim. Bu bölümün tek olmadığını biliyordum. Böylece doktora gittim.

Hakkında daha fazla bilgi edinin Sağlık Gap , ve kendi sağlıkları - - erkekler ve kadınlar tıbbi sistemini tecrübe konusunda özel bir seri starkly farklı şekillerde.
Beni gece boyunca kalp monitörüne koydu. Bingo: Başka bir bölüm daha vardı, bu sefer kaydedildi. Farketmezdi. Hala ofisinden çıkıp bunun belki de endişe olduğunu düşünüyorum. Ve böylece, tavsiyeyi dinlerken, acıyı görmezden gelmeye çalıştım.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60955.99
ETH 2884.24
USDT 1.00
SBD 3.63