You are viewing a single comment's thread from:

RE: I'M BACK WITH BOTH FEET ON THE GROUND AGAIN ...

in #health6 years ago

Ow joh, hedde gij gewoon een embolectomy achter de rug zomaar! Nou gelukkig waren je klachten alleen maar dat en was het snel verholpen...dat kan snel vervelender worden

rust goed uit en laat je vertroetelen man!

Sort:  

Lijkt erop dat ik hier met een expert te maken heb. Dat dat zo heet hoor ik nu van jou voor het eerst. Heb van allerlei termen voorbij horen komen maar deze is denk ik volledig aan mij voorbij gegaan.
Net even snel gegoogled en voldoet idd precies aan wat er is gedaan.

P.s. ben niet zo het type dat vertroeteld wil worden eerlijk gezegd. Hooguit op een manier zoals jij hier niet bedoeld, hahaha.

het verwijderen van een embolus ofwel prop heet embolectomy
ja ik ben een van die enge mensen in apepakjes die instrumenten regelen en op jou passen :)

hahaha, ja jij bent er vast eentje die niet stil kan zitten idd :)
Laat dat werk toch effe boeien joh, tuinstoeltje erbij...flesje wijn houdt het bloed dun, muziekie aan, andere kijk erop

Kom die tijd wel door, heb altijd wel wat te doen.
Vanavond eerst maar weer eens het koper poetsen en de ramen lappen, is al weer een week geleden, hahaha.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63841.10
ETH 3299.71
USDT 1.00
SBD 3.92