You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vaping 101: Introduction

in #health6 years ago

Καλησπέρα και καλή βδομάδα φίλε @dimitrisp !
Πραγματικά, πολύ ενδιαφέρον το άρθρο σου, αν και δεν είμαι πλέον καπνιστής...( το έκοψα μαχαίρι 15 χρόνια τώρα...) !
Είμαι της άποψης, ό,τι εθίζει και ξεπερνά τα όρια της απόλαυσης και
βλάπτει γενικά, πρέπει να "κόβεται"...! Επειδή όμως, τα οικονομικά συμφέροντα των εταιρειών μέσω του "ελέγχου" του ατόμου είναι τεράστια, πάντα θα εφευρίσκουν "καινοτόμα" προιόντα που θα τα λανσάρουν ως καλύτερα...!
Σου εύχομαι να καταφέρεις τον στόχο σου και να το κόψεις τελείως !!! Να είσαι πάντα καλά !!!

Sort:  

Και μόλις θυμήθηκα τι ξέχασα να γράψω... Πως δημιουργήθηκε και ποιος το έκανε το ηλεκτρονικό τσιγάρο! Εγώ είμαι της άποψης "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα", κι επειδή έχω δει πολλούς να κόβουν το τσιγάρο χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικό (κι εγώ μέσα), καλύτερα ηλεκτρονικό πάρα καπνό... Εννοείται για μεταξύ των δύο! Το καλύτερο είναι κανένα από τα 2 😉

Σ'ευχαριστω πολύ για το σχόλιο και που διάβασες τον τοίχο που ποσταρα για κείμενο 🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59244.49
ETH 2977.21
USDT 1.00
SBD 3.77