סוד הלזניה שלי

in #hebrew6 years ago

לזניה: הדף הראשון של גוגל מציג

"42,200,000 תוצאות" (עמודים)

כל כך הרבה מתכונים 

כותרות: מתכון לאזניה הכי טוב בעולם - בסט לאסניה מתכון - המתכון הכי מדהים בלזניה - מתכון לאזניה - תוספת קלה מתכון לאזניה

כל כך הרבה סופרלטים 

הלזניה מעצם הגדרתה היא מאכל "אפוי", המורכב מכמה שכבות של דפי לזניה, עם בשרים וגבינה, רטבים ומרכיבים אחרים כגון ירקות או ביצים

רוב המתכונים מבוססים על שילובים שונים של מרכיבים, סוגים שונים של בשר או גבינות

חלקם מכילים רק ירקות, בעיקר תרד, וגבינה

כולם משתמשים בדפי לאזניה

הטוויסט הסודי שלי מחליף את הדפים ברביולי, כן, שכבות של רביולי.

רוב הזמן, אני משתמשת ברביולי תרד, פעמים אחרות רביולי גבינה או רביולי בטטה

הלזניה שלי היא הלזניה הטובה ביותר בעולם

Sort:  

You have recieved a free upvote from minnowpond, Send 0.1 -> 2 SBD with your post url as the memo to recieve an upvote from up to 100 accounts!

נשמע טעים עשית לי חשק ללזניה.

אני עושה סושי אצלי,בדף אם מעניין אותך .

וגם אם לא :-)

הצבעתי לך , שיהיה בתאבון.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60918.56
ETH 2919.11
USDT 1.00
SBD 3.56