מזה ריסטים, איך עושים אותו והאם הוא עוזר?

in #hebrewguides6 years ago (edited)

?אני צריך לעשות את זה? האם אני מרוויח משהו

עיקרון השיתוף(ריסטים) הוביל להרבה שאלות

מה עושה ריסטים(ReSteem), ואיך אני עושה זאת?

ריסטים (שיתוף) של פוסט של מישהו אחר עושה שני דברים פשוטים:

  • זה שם את הפוסט, בחלק העליון של הבלוג שלך.
  • בגלל שזה מופיע בבלוג שלך, זה מעדכן את העוקבים שלך "כאילו" העלת משהו חדש, אבל בעצם שיתפת פוסט אחר בבלוג שלך.
  • אפשר לעשות את זה כמה ימים לאחר שהעלה הפוסט - להפיץ את זה ולשתף בקרב העוקבים שלך.

שיתוף פוסט נראה ככה:


אז איך באמת אני משתף פוסט כלשהו?

  • בצידו הימני של הפוסט, איפה מימין לפייאוט וההצבעה וליד הReplay(תגובה) יש חץ קטן הנראה ככה: .
    או במיקום:

פשוט לחץ על החץ הזה ... לחץ על אישור כאשר הוא שואל אותך אם אתה בטוח שאתה רוצה ReSteem. וזהו! שיתפת את הפוסט, והוא נמצא כרגע בראש העמוד שלך.

האם אני מרוויח משהו על ידי זה שאני משתף פוסט של מישהו אחר?

לא. אתה לא מקבל שום דבר ישירות עבור השיתוף(ריסטים)

עם זאת, אתה יכול להצביע על הפוסט ולאחר מכן לשתף, אם הפוסט יגדל, אז תקבל יותר תגמול מההצבעה שלך.

האם אני צריך לשתף פוסטים? האם זה יעזור או יפגע?

(דעה שלי)

הדרך היחידה שזה יפגע בך, זה יוריד את הפוסטים שלך לתחתית, יהיה לך יותר קשה למצוא אותם, כלומר הפוסט ששותף יהיה הכי גבוה ושלך יהיו מתחתיו. לעיתים קרובות אני מחפש פוסט שיש בו משהו מעניין ומצביע לו, לא פוסט ששיתפו אותו.

בסופו של דבר זה תלוי בך, ובמה שאתה רוצה לעשות. אבל אני יראה לך מה אני חושב:

  • אני לא אוהב לשתף יותר מידי, כי אז זה מציף לי את הבלוג(ובשביל למצוא פוסטים שלי צריך לגלגל למטה). אז אני פשוט עושה לא יותר מ4-5 בשבוע.
  • אנשים שמתמקדים במציאת פוסטים טובים יותר, יכולים לשתף הרבה יותר.
  • השיתוף זה בעצם, התמיכה בפוסט ו"זכייה" בעוקב שלו(כלומר הוא יעקוב אחריך).
  • אני גם אוהב שאנשים נכנסים לבלוג שלי, אז אני משתף פוסטים בזמן הזה.

הפוסט תורגם באישור @sykochica. לפוסט המקורי.

Sort:  

This post has been upvoted for free by @nanobot with 5%!
Get better upvotes by bidding on me.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by atukh09 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

מה הכוונה אם הפוסט יגדל, אז תקבל יותר תגמול מההצבעה שלך.
איך בדיוק ..?
ותודה על המדריך

Toda raba (sorry, no Hebrew on my Macbook). Following you

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70586.26
ETH 3763.77
USDT 1.00
SBD 3.79