טעות נפוצה בקרב משתמשים - בקשת הצבעה, אתה יכול להצביע לי?

in #hebrewguides6 years ago (edited)

היי חברים.

מאז שאני בסטימיט, אני רואה דיי הרבה משתמשים שמבקשים בתגובות - או בכל מקום אחר, הצבעות. הם רוצים שיצביעו להם, והם מורידים מערכם בכך שהם מבקשים את זה.
דוגמה פשוטה לכך היא כזאת - אתה מעלה פוסט דיי טוב והכרחי, כותבים לך בתגובות פוסט טוב, פוסט מצויין! הצבעתי לך ושיתפתי, אשמח אם אם תסתכל בפרופיל שלי ותצביע גם לי!

זה לא נכון! וזוהי טעות!


(מקור: https://memegenerator.net)

דוגמאות של אנשים אשר מבקשים הצבעות:


(זה יכול להיות בהודעות, על ידי שליחת סכום קטן של סטים/סבד, וזה יכול להיות גם בתגובות).


אתה רוצה לקבל הצבעה? אל תבקש, תחסוך את זה.

סוד ההצלחה בסטימיט ובכלל בחיים, הוא תן, אל תחשוב על זה שיביאו לך - זה כבר יבוא לבד

תן מעצמך, תקבל פי שניים

נכון, אולי זה לא תמיד עובד - אבל זה עובד.

תיהיה בולט בחברה - ולא יתעלמו ממך

זה לא משנה אם אתה משתמש מתחיל, או משתמש מתקדם. יתכן ויהיה לך קצת כוח סטים(Steem Power) אתה עלול להרגיש דג קטן באוקיינוס ענקי. אתה יכול לבקש מלוייתנים, או לראות משתמשים עם כמות "כוח" נאה, ולבקש מהם - אבל הם יתעלמו ממך - תחשוב על זה כמו החיים, לא תמיד אתה מקבל את מה שאתה רוצה נכון?
במקום להיות מאוכזב או מתוסכל, התמודד עם זה החיים לא הוגנים פעם מישהו אמר לי, וצדק. ככה גם סטימיט, לא תקבל את מה שאתה רוצה בין רגע - אתה צריך לעבוד בשביל זה! במקום להתחנן להצבעה, פשוט תיהיה יוצא דופן!

אתה רואה מישהו כותב פוסט כלשהו עם תוכן של חצי עמוד? תכתוב עם עמוד שלם.
אתה רואה מישהו שם תמונה בפוסט שלו? שים כמה.

תציץ במשתמשים דיי מתקדמים בסטימיט, אתה רואה אותם מקבלים עשרות ואפילו מאות דולרים על הפוסט נכון?
הם ביקשו הצבעה פעם אחת? אני לא חושב. הם התקדמו, והשתפרו עם הזמן, גם אם זה בתוכן, וגם אם זה בגישה. הם הרוויחו את זה ביושר!

Sort:  

פוסט מעולה! יעזור להרבה חדשים

מסכים שלא צריך להתחנן לאפוואט אך מצד שני לא מסכים שלא צריך להניע את הקוראים לפעולה.

אני לא רואה בעיה במשפט כמו "אם אהבת את הפוסט עשה לו אפוואט
או לחץ על פולו בכדי לקבל מידע מעניין בנושאי ....
דרך אגב, זה לא עניין של יושר או משהו כזה.
זה רק פניה לרגש מסוג אחר של הקוראים.

פנייה לרגש זה משהו אחר. אני התכוונתי לזה שאתה רומס את עצמך ומתחנן כמו התגןבה: עשיתי אפווט וריסטים. תעשה לי גם בבקשה..

מסכים בכל מילה.
מומלץ לבן אדם לשמור על הערך שלו ולא להמעיט, גם בשבילו וגם לטובתנו.
ותמיד תן פי 10, הרווחים מהכל יגיעו לבד כל עוד זה בא אמיתי ממך.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63159.84
ETH 2972.58
USDT 1.00
SBD 3.57