You are viewing a single comment's thread from:

RE: 15 טיפים מעשיים לסטימיט שיבטיחו את ההצלחה שלכם

קודם כל, אהבתי את העיצוב של הפוסט, זה יכול להשמע פרט שולי אבל חווית הקריאה הרבה יותר טובה עם עיצוב טוב 😀 עכשיו... בקשר לתוכן אני מסכים עם רוב הדברים שאמרת, גם אני מאמין שאם נשקיע ונעבוד יותר יהיו יותר תגמולים, כמובן שתוכן מקורי חשוב ומגיע לו יותר תגמולים (לפחות מבחינה מוסרית) אני מאמין שהפוסט יעזור גם לאנשים שמרוויחים אלפי דולרים על פוסט, משהו שלמדתי מספר שקראתי שכתב דונאלד טראמפ : "כמה שיותר תלמד ככה תבין שאתה לא יודע כלום" ככה שכל אחד ילמד מהפוסט והוא לא רק למתחילים. אבל בניגוד לטענה שלי עד עכשיו (שהיא לגמרי חיובית) אני חושב שלא צריך להיות טכניים מידיי וללמוד על כל חוק קטן במערכת, פשוט צריך לכתוב תוכן מקורי. לפי הפוסט הזה נשמע שיש לך בלוג מעניין 😁 יש לך עוקב חדש🤑

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70971.37
ETH 3805.38
USDT 1.00
SBD 3.42