על מה כדאי לי לכתוב? תשובות לאנשים שעוד לא נרשמו ותשובות לאנשים שכבר רשומים

in #hebrewguides6 years ago (edited)

This is a post that was made for the @hebrewguides project which is an account dedicated to guides to help new Hebrew speaking Steemit users.
Thank you to @sykochica for letting us translate her guides for you! It's very much appreciated and I know it will help us!
For the original guide click here

אני שמעתי את זה מאנשים שעוד לא נרשמו ומאנשים רשומים.

DQmd4jteYLaLwBdycDkQvTprc5LCmHNhC3zbVL1vGrgF5rS.png

התשובה שלי שונה בין אנשים שאני מנסה לגרום להם להירשם לסטימיט לבין אנשים שהם כבר משתמשים ורוצים להשיג יותר הצבעות ועוקבים. אז הפוסט הבא יחולק ל2 סעיפים בשביל לדבר על 2 המקרים בצורה הטובה ביותר.

12121.png

תשובות לשאלות של מישהו שעדיין לא נרשם לסטימיט

שאלה : הייתי נרשם לסטימיט, אבל אני לא מעניין. על מה כבר אכתוב?

תשובה : אני מאמין גדול בזה שלכל אחד יש משהו בו עם ערך שהוא יכול לשתף. עם זאת, אנשים רבים חושבים שהם לא מעניינים, והם לא מבינים שדברים שהם רואים כטריוויאלים נראים דברים מדהימים אצל אחרים. תזכרו שבתור פלטפורמה שנמצאים בה משתמשים מכל העולם, מה שלנו נראה כמו משהו נורמלי לחלוטין זה ממש לא נראה נורמלי למשתמשים אחרים.
לפעמים אני משתמש בביטוי " אני רוצה לראות אריה מחוץ לבורגר קינג! "

התחילו לדבר על התשוקות שלכם, על דברים שלמדתם, דברים שאתם אוהבים, דברים שחוויתם, דברים שהתגברתם עליהם ודברים שאתם מאמינים בהם.
יש לכם תמונות? יש לכם דברים שכתבתם? אוהבים לדבר מול מצלמה? האם אתם פותחי שיחה טובים? מה החלומות שלכם?

זה לא קשור ל"Blogging", זה קשור לתקשור. תזכרו, הדבר הבסיסי שמשותף פה הוא אתם!

שאלה : אבל אני לא ממש טוב בכתיבה, צילום, אומנות וכדומה.. אני לא ארגיש נבוך לפרסם דברים שהם לא מושלמים?

שום דבר שמפורסם פה לא מושלם.... ולמעשה לא מדובר בהצגת שלמות. מה שמיוחד בסטימיט זה שהפלטפורמה עוזרת לניצוץ פנימי או לאנשים יצירתיים לגדול, להכשיר ולהתחבר עם ניצוצות אחרים.

אם תסתכלו על הכתיבה, עיצוב, שיווק, וכדומה שלי ותשוו את איך שכתבתי פעם לאיך שאני כותב היום, ההתקדמות היא מדהימה! עכשיו, אני לא מנסה להגיד שאני איזה מקצוען, אבל ההתקדמות האישית שלי לא מוטלת בספק. אני יותר נלהב לגבי דברים שאני מוצא כמעניינים או חשובים יותר מאשר אי פעם. בעוד הסיכוי להרוויח כסף היה הסיבה העיקרית שלי, זה משהו בתוכי שצועק " אני אוהב לעשות את זה! " שמזין את המוטיבציה שלי.

שאלה : אני לא טוב מבחינה טכנית, פרסום פוסטים נשמע כמו משימה קשה. אתה באמת חושב שאני יכול לעשות את זה?

לסטימיט יש את אחת הקהילות התומכות ביותר שנתקלתי בהן באינטרנט. אני בטוח שזה ידהים אתכם כבר בשבוע הראשון של הצטרפותכם לסטימיט.
אתם יודעים איך לעלות תמונות בפייסבוק? אתם יודעים איך לפרסם סטטוסים בפייסבוק? אז אתם יכולים כבר לפרסם. זה באמת עד כדי כך קל! יתרה מכך, יש אין ספור אנשים שישמחו לעזור לכם בכל שאלה שיש לכם.
ובמקרה ואתם רוצים לדעת איך לעצב פוסטים ואיך לעלות פוסטים, אתם מוזמנים לעבור על המדריכים ב@hebrewguides וללמוד, יש שם מדריכים שמסבירים בצורה יוצאת דופן.

12121.png

תשובות לשאלות לאנשים שכבר רשומים לסטימיט

שאלה : עשיתי כבר פוסט הכרות, שבו שיתפתי מי אני ואת הסיפור שלי, עכשיו על מה כדאי לי לכתוב?

בסטימיט אנו זוכים ליהנות מהחופש לבחור את הנושאים שעליהם נכתוב, במידה מסוימת זה גם ברכה וגם קללה עד שאתם מבינים את זה...
מספר פוסטים אני כותב בשביל עצמי ומספר פוסטים בשביל הציבור הרחב. בעוד שאני יודע שהמטרה של רובנו היא להשיג עוקבים ולעשות כסף טוב, אסור לשכוח את החשיבות של לעשות כסף, התקדמות כבנאדם וביטוי עצמכם.
פוסטים שכתבתם אך ורק בשביל עצמכם מגיעים מעצמכם. השתמשו בזה בתור התבוננות עצמית, או בתור נתינת עצות לאנשים במצב כמו שלכם או כל דבר שאתם רוצים לדבר עליו או לשתף עם החברים שלכם בחיים האמיתיים.

עבור סוג אחר של פוסטים, אתם רוצים למצוא את ההצטלבות של הדברים שהקהילה רוצה לראות ואת הדברים שיש לכם עניין בהם ( אפילו אם לא לגמרי ) הרעיון הבסיסי כאן הוא היכולת לזהות מגמות או להתייצב על מגמה קרבה.
לא כולם יודעים על רשימת התגיות שמציגה את התגיות עם השימוש הרב ביותר.

תעברו על רשימת התגים שיש בהם פעילות גבוהה ותחשבו על מה אתם יכולים להוסיף. אם אתם עדיין תקועים.. תבחרו נושא ותחפשו בגוגל חדשות שהיו לאחרונה בתחום הזה, בדרך כלל יש סיפורים שאתם יכולים לשתף בהם ולדון בהם בפוסט שלכם, כולל לקחת ציטוט ממה המחבר כתב על זה, לפעמים להיות עם דעה שונה מהמחבר זה טוב, ובמיוחד לתת את דעתכם ולומר למה זו דעתכם זה עוד יותר טוב.

שאלה : אני פשוט לא מרגיש רצון לכתוב עכשיו, מה כדאי לי לעשות?

תשובה : אם אתם לא מרגישים את הדחף לכתוב, זה בסדר גמור ונורמלי. כולנו מגיעים למקום הזה במוקדם או במאוחר. קחו לעצמכם קצת זמן ללא כתיבת פוסט. אישית, אני מעדיף לא לכתוב כלום מאשר לכתוב משהו שלדעתי האישית הוא נוראי. ( שזה קורה כשאני חסר מוטיבציה )
אז במקום זה, חפשו סוג אחר של פוסטים. צאו החוצה, תצלמו תמונות שאתם חושבים שהן מגניבות, יפות וכדומה.. אפילו יותר טוב אם תרשמו למה אהבתם או למה צילמתם את התמונה. לא במצב רוח לצילום? מה בנוגע לשירה? שידור חי של משחק? צילום ראיון עם מישהו? פשוט לדבר עם אנשים בצ'אט של סטימיט או בצ'אט בקבוצות שונות? או שפשוט תקחו קצת זמן לעצמכם, לנוח.

לפעמים הדבר הטוב ביותר הוא לא לעשות כלום, פשוט לשבת ולהירגע. בעוד שיש לכם מטרה לפרסם פוסט ביום ( או אפילו כמה ) יכול להיות מועיל... יש יתרונות ל-לפעמים לקחת יום חופש. ההשראה תמיד חוזרת!

שאלה : רשמתי על אותו נושא כמו משתמש אחר... והוא קיבל פי 10 יותר מעורבויות ממה שאני קיבלתי.. למה!!?

תשובה : באמת? אני באמת צריך לענות על זה?
אולי היה להם מזל? או שהם היו ראשונים? או שיש להם קשר רחב וארוך יותר עם משתמשים בסטימיט? תמיד יהיה אנשים שמפרסמים בדיוק מה שאתם מפרסמים... אם לא היום או מחר, אז מאוחר יותר. אל תשוו את עצמכם לאחרים! תשוו את עצמכם לעצמכם!

Sort:  

דור איתמר העלה פוסט חשוב, תכניס אותו
ל
hebrewguides בבקשה אחי
משהו על כרטיסי אשראי

https://steemit.com/hebrewguides/@doriitamar/5wdkt2-he

מה?
הייתי בטוח עשיתי לו ריסטים כבר. אופס
בוצע

לי פחות רלוונטי כבר 😅, אבל זה מעניין ואינפורמטיבי.
תודה 😊

תודה רבה, עזרת לי ונתת לי מוטיבציה.
תמשיך כך.

Congratulations @yairdd, this post is the forth most rewarded post (based on pending payouts) in the last 12 hours written by a Newbie account holder (accounts that hold between 0.01 and 0.1 Mega Vests). The total number of posts by newbie account holders during this period was 4642 and the total pending payments to posts in this category was $3349.10. To see the full list of highest paid posts across all accounts categories, click here.

If you do not wish to receive these messages in future, please reply stop to this comment.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70557.88
ETH 3560.83
USDT 1.00
SBD 4.75