תחרות כתיבה עברית מס' 2 יוצאת לדרך

in #hebrewsteem6 years ago

הכל אני יכול בחופש הגדול ,

החופש הגדול הכי טוב שהיה לי זה שהייתי ילד בן 13 , אני מרחם על הילדים של היום שכל,הזמן בפאלפון והמוסיקה היחידה שהם מכירים זה כוכב נולד , אנחנו היינו ילדים טיפה שונים , ילדי רחוב קראו לנו .

התחלקנו ל2 קבוצות ,
כל ילדי השכונה התחלנו לשחק מ18:00 בערב וסיימנו ב 4 בבוקר.

שוטרים וגנבים 15 אנשים על 15 אנשים.

סופרים עד 100 , והקבוצה רצה להתחבא , המקומות האפשריים , ביאליק דרום , כולל הפוארה ובית הספר .
וככה עד 4 בבוקר רצנו והתחבאנו עד שהם וויתרו ,
בשלב מסויים התחבאנו בתוך שיח , והקבוצה המתחרה , עברה מעלינו לא יכולתי שלא להתאפק והבהלתי את אחד הילדים קראו לו נאור, בצעקה בדיוק שעבר מעל השיח, הוא גמגם אח"כ במשך שבועיים. אבל זה היה הכי מצחיק בעולם .
אחכ הלכנו וגנבנו שוקו ולחמניה , כמו כל הילדים הבעייתיים של ביאליק דרום .
החופש הגדול הזה יחקק לי בראש הרבה זמן.

תודה לניצן ואילנה.
על הבאת חומרים חדשים לסטים.
בעברית.

@techslut @nv21089

image

Sort:  

I dont know what do you writebro but this post is good if you write it bro . Please upvot on my posthttps://steemit.com/mgsc/@krishpandoh12/wonders-of-science

חופשי אין על שוקו ולחמניה

Hahaha , this picture is so nice and funny. Peace brother

ואי אתה מזכיר לי את נשכחות השוקו והלחמניה 😋

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39