cem adrian

in #hede-io6 years ago (edited)

1980 yılının kasım ayında edirne de dünyaya gelmiştir. Yugoslav kökenli bir ailenin çocuğu olan adrian 2003 yılına kadar edirne de radyo programı yaptı ve bir taraftan da müzikle ilgilendi.2003 yılında istabnlula yerleşti, 2004 te misytika adlı bir grup kurdu.Bu dönemde Fazıl Saya bir demo ulaştırmayı başaran adrianın profesyonel müzik serüveni de artık başlamıştı. 4,5 oktavlık ses derinliğine sahip adrianın sesi fazıl sayı o kadar etkilemiştir ki bilkent üniversitesine özel öğrenci olarak başlamasına vesile oldu.
Sesinin bir diğer özelliği ise normal nir insanın ses tellerinden 3 kat daha uzun ses telleri olduğudur. Bu özellik ona her enstrümanın sesini gırtlaktan çıkarabilme,bastan, en tiz seslere yaylan bir ses genişliği sunmuştur.
Bundan sonrasını hepimiz biliyoruz.Önümüzde ki yıllarda adını daha sık duyacağımızı ve uluslararası arenada da kendine bir yer edineceğini düşünüyorum.
Sizleri bu eşsiz sesle baş başa bırakıyorum.

Sort:  

Benim için ise bir türlü sesine ısınamadığım adam. ^^

Elinize sağlık.

Esasen ilk zamanlarda bende mesafeli durmustum fakat dinledikce daha da sevmeye basladim. Tesekkurler.

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66931.79
ETH 3249.50
USDT 1.00
SBD 4.10