çorumda ki esrarengiz kız

in #hede-io6 years ago

malum bu çorum da mezarlığa her gün gelerek ağlayan halk kahramanımız çorumlu ağlayan kızımız dün yakalanmış.

çok sinirlendim. yakalanmış ne demek arkadaşım? suç mu işlemiş bu kız da yakalıyorsunuz? sağlık kontrolüne göturulmuş, ifadesi alınıp serbest bırakılmış. ba ba ba ba ba ne ye dayanarak ifadesini alıp serbest bıraktıklarını kim açıklayabilir ki? yani o kadar sinir oldum ki yazmadan edemedim.

kızı neden rencide ediyorsunuz? ülke'nin geldiği hale bakın turizm bakanlığıda turist çekmek için kullanacakmış kızı!

bir insanın sabrı bu kadar zorlanmaz. o kızın psikolojisi bozuk olabilir, belki yaşadıklarından dolayı o psikolojiye sahip oldu. sizin gibi gerizekalı insanlar yüzünden kız hayatını yaşayamayacak duruma gelebilir.

çok sinirlendim gerçekten. insanı özgürlüğünden yoksun kılmak suçunu resmi makamlar bile işlerken, kızı merak ettiği için mezarlıkta elınde sopalarla bekleyen cahil çorumlu veya çorumsuz embesillere ne demeli ?
çok yazacak şey var ama ağzımdan küfür çıksın istemiyorum.
sizin düşünceleriniz neler bu konuda? ( küfür etmeden )


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about çorumda ki esrarengiz kız.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66795.37
ETH 3087.77
USDT 1.00
SBD 3.72