ramazan

in #hede-io6 years ago

müslümanların oruç tuttuğu bir kutsal aydır. zaten bunu hepiniz bildiğiniz için kendi görüşlerime geçiyorum.
saygı duymak ne yazık ki ülkemizde pek de rastlanan bir şey değildir. bu yüzden ne yazık ki, malesef ramazanda bol bol dayak ve ''sen neden oruç tutmuyon'' kavgası olur.
her sene olur, her sene bir yerde birileri kavga eder.
insanlarımız gerek açlıktan gerek hoşgörüsüzlükten veya sigarasızlıktan birbirlerine sataşacak yer ararlar.
ramazanda sevgilimle el ele gezdiğim için çok kötü hitaplara maruz kalmıştım. dolayısıyla bana bu şekilde hitap edenlere ben de hoş görü göstermekten vazgeçtim.
ama ramazanı severim, ben de oruç tutarım, her zaman olmasa da.
oruç tuttuğum zamanlarda iftarda ailemle birlikte olmak beni çok mutlu eder...
ramazan, olması gerktiği gibi olmalı. hiç kimse, kimseye karışmamalı.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about ramazan.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68498.38
ETH 3905.59
USDT 1.00
SBD 3.66