kör nokta

in #hede-io6 years ago

bu terim aslında daha ziyade trafikte aracınızla sollama veya park yaparken sağ arka bölgesinde görülemeyen bir nokta için kullanılır. doğrusu böyle iken insanların da bir kör noktası her zaman vardır. bu bazen davranışsal olabilir bazen de düşüncesel. bir bakıyorsunuz, çok iyi tanıdığınızı düşündüğünüz birisinden hiç beklemediğiniz bir davranış geliyor. bazen en yakın arkadaşınızdan mümkün değil yapmaz dediğiniz bir düşüncesizlikle karşılaşıyorsunuz. işte bana göre bu da insanın kör noktası. belki de bu davranış ve düşünceyi yerine getiren kişi de bunun çoğu zaman farkında değil. bu kör noktalar kişiyi birçok zaman istemediği sıkıntılara düşürebiliyor. ben de bazen kendimi yaptığım bir davranıştan sonra tanıyamıyorum. bunu ben mi yaptım diye sorguladığımda davranışımın nedenini açıklamakta zorlanıyorum. yani benim de kör noktam veya noktalarım var.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about kör nokta.

Sort:  

You got a 21.35% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @gulumserunver! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

This post has received a $76.74 % upvote from @siditech thanks to: @gulumserunver.
Here's a banana! banana-small.png

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11